DEL 1 av planen FULLFØRT!

Som jeg fortalte i går, har jeg litt dårlig tid på meg til å lage sceneantrekk til vi skal ut og holde konserter.

Copyright: Strikkekjerring

I går ble det lagt planer og tegnet litt og i dag stod første del av planen for tur.

Her har jeg da laget T-skjorter med en grammofon og teksten i glitrende gull.

Det vises faktisk ikke så veldig godt på bildene ser jeg, men det glimrer noe voldsomt.

Jeg fryktet at Musikermannen kom til å få totalt bakoversveis når han så hva jeg hadde funnet på.

Copyright: Strikkekjerring

Men, nei da!

Heller tvert imot!

Han tok på seg T-skjorten og stilte velvillig opp som modell.

Av og til så tror jeg at han faktisk innbiller seg at han er en stor rockestjerne, så når jeg tenker meg om, så skjønner jeg jo at dette egentlig var midt i blinken!

Det er nå ikke så nøye egentlig, bare jeg får ham på trua til å ha den på.

Det gikk veldig mye lettere enn jeg trodde.

Copyright: Strikkekjerring

Jeg har også laget tekst på ryggen av skjortene.

Trykket har jeg laget i vinyl ved hjelp av PC og en vinylkutter som jeg har.

Så fant jeg den mest glitrende vinylen jeg hadde og ved hjelp av en trykkpresse jeg har, har jeg da trykket på skjortene etter at vinylen er skåret ut.

Det er veldig morsomt å lage slike egne ting selv og jeg har ikke kjøpt noe som helst.

Bare brukt ting jeg hadde fra før.

Copyright: Strikkekjerring

Her vises kanskje gullglitteret litt bedre.

Vinylen er egentlig litt tykk, så jeg var litt spent på om den kom til å fungere i maskinen og at jeg fikk trykket til å sitte fast, men det gikk heldigvis bra.

Men nå har jeg egentlig gjort ferdig den enkle delen.

Jeg har en plan for litt mer vi skal ha på oss, men det er betydelig mer tidkrevende og om jeg får det til er jeg slett ikke sikker på.

Den delen er jeg ikke begynt på, så vi får se hva jeg kan få til.

Hvis det blir brukanes til noe, så skal dere få se.

 

HA EN GLITRENDE KVELD!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

8 kommentarer
    1. Dette så helt proft ut…
      Du er så handy og er kreativ…
      Før jeg leste hva du skrev så tenkte jeg, så kul t-shirt han musikermannen din hadde på 🙂
      Og brukt det du hadde, tar av meg hatten..

      1. Den finnes neppe å få kjøpt, nei.😅
        Han likte den og det er kjekt å kunne lage selv noe som ikke er likt det som er å få kjøpt.🤗👍🏻

      1. Det var morsomt å lage trykk selv og så får vi jo noe som ikke kan kjøpes.🤗👍🏻🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg