De SØTESTE Påskesokkene – Gratis mønster

Dette må vel være de søteste Påskesokkene, ever??

Copyright: Järbo

De får meg til å tenke på Påskeegg i alle mulige farger.

Nå når våren kommer, passer det fint med ankelsokker også.

Kanskje du har et søtt lite bånd å tre i oppe også?

Det gir prikken over i`en. 🙂

Husk å gå litt ned på siden og trykk i boksen som står:

Ladda ner gratis mønster.

Hvis jeg motstår å legge opp til disse, må jeg ha brukket armene, hi, hi…..

 

Mønster: Påsksockan

Garn: Järbo Miniraggi eller restegarn

Pinner: 2.5 mm

Størrelser: 34-43

 

I dag var jeg oppe kl.6.00 og begynte å jobbe.

Hvis jeg skal få gjort unna kontorarbeid, er de fineste timene å jobbe fra kl.6.oo til 9.00.

Da er det helt stille rundt meg, telefonen er ikke begynt å ringe og jeg har et klart hode.

Vi fikk ekstra overnattingsgjester i går kveld, så i dag skal alle rom, unntatt 1, vaskes.

Jeg er i gang med kakebaking og brødbaking og gulv skal vaskes.

I kveld er det strikkekafe med garnbytte, så dagen er fullpakket med gjøremål.

Da er det greit å ha morgenen med seg.

Musikermannen har pakket hengeren full av elektronikk og ting som skal leveres på gjenbruksstasjonen, så han skal reise med ferga og levere i dag.
Vi fikk brann i et lysarmatur og har nå byttet intet mindre enn 52 lysarmatur. Jeg kan ikke forestille meg at det kan være flere nå som må byttes!

Det blir mye søppel av sånt arbeid, så vi har mye som skal leveres i dag.

Det er litt tungvint å måtte ut og reise for å få det levert, men sånn er det her i distriktene.

Godt skal det bli å få det unna, for det har bare ligget i veien.

Jeg skal ta med Påskesokkene jeg strikker på i kveld og får nok strikket noen runder videre.

 

ØNSKER DEG EN NYDELIG TIRSDAG!!

 

Følg meg gjerne her: Strikkekjerring

 

 

6 kommentarer
    1. Huff da… brann i lysarmatur 😐 godt det ikke utviklet seg!
      Fine påskesokker rett og slett!

      Og morgenstund i det stille er godt som gull 😊

      1. Ja, det var skummelt!
        Tretak var det også, så det kunne fort ha utviklet seg.
        Heldigvis oppdaget vi det rett etter at vi hadde stilt på lyset.
        Ja, det er godt å jobbe i ro og fred på morgenen. 🙂

    2. For noen lekre påskesokker i herlige farger som man bare må bli glad av 🥰
      Skummelt med brann sånn, men godt det ikke ble verre enn det ble.

      1. Man blir i godt humør av friske farger.🤩
        Ja, heldigvis gikk det bra. Tør ikke å tenke på hvis vi hadde glemt å slå av lyset og det hadde begynt å brenne mens vi ikke var der.😱

      1. Skikkelige vårlige farger på disse. 🙂
        Ja, det var enda godt det skjedde mens vi var der.
        Ha en fin kveld! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg