De lekreste pulsvantene!

Selv om det er april og noen er så heldige at de kan legge vekk vottene, er temperaturen gjerne noe ustabil.

Pulsvanter er derfor kjekke å ha og når de i tillegg er så lekre som disse, er det jo bare å få i gang pinnene!

De skal strikkes i Flora og Nord på pinne 2.75 mm

De er i en størrelse og mønsteret er både på engelsk og svensk.

 

MØNSTER: MILLAN FINGERLESS

 

Nydelige kant og lekre vårfarger.

I dag har det vært små gløtt av sol, men nå starter det å snø igjen.

Vi skal ha 2 dager stengt nå og det skal bli rart å ha 2 dagers påskeferie. Det er mange år siden sist.

Vanligvis ville det nå vært masse hyttefolk og folk som besøker familiene sine. Da er veldig mange av dem en tur hos oss. Slik ble det ikke i år, så da er det ikke så stort behov for at vi holder åpent alle dager i påsken.

Naboen ringte og lurte på om jeg ville ha en tomatplante og det er det jo klart jeg vil!

Jeg stoppet på tur hjem fra jobb og hentet planten på trappa hennes i full fart.

Den må få en større krukke, så jeg må se om jeg har litt plantejord i garasjen. Den må nok stå inne over natten før jeg kan bruke den, slik at den ikke er så kald.

 

Jeg er snart ferdig med arm nr 2, så jeg vil tro jeg kommer så langt at jeg skal få alle deler over på en pinne i kveld.

Men først må kjøkkenet ryddes og klærne i vaskemaskinen må henges opp.

Musikermannen holder fremdeles på med byggeprosjektet ute og minsten er ute og feller et nytt tre. Han har sagd ned mye ved med handsaga si og det vises godt i vedskjulet at han har jobbet på de siste dagen.

 

Takk for at du tittet innom!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg