Danseutfordring, i storm og stilla

I dag har vi vært på oppdrag på en veldig koselig solfest.

Copyright: Strikkekjerring

Skjørtet jeg sydde i går, har fått svingt seg masse i vinden i dag.

Det passet bra, for da kunne jeg ta danseutfordringen fra

FRODITH 

samtidig.

Copyright: Strikkekjerring

Det er alltid gøy med utfordringer fra mine fine bloggkollegaer og jeg slenger meg med hvis jeg kan.

Skjørtet jeg sydde, passer supert til dansing, så da skulle det jo bare mangle at jeg ikke tok en liten svingom i det, he, he…

Copyright: Strikkekjerring

Her er Musikermannen i full rigging i sine sceneklær.

Vi var så heldige at vi fikk selskap av veldig flinke unger fra barnehagen som kom og sang solsanger de også.

Kjempekoselig!

Både ungene og beboerne spiste solboller og drakk saft og kaffe og koste seg på solfesten.

Sånn skal det være!

Solfest kan man holde selv om ikke været akkurat bød opp til det i dag.

I morges raste det masse is ut i veibanen flere steder, så de hadde nok å gjøre de som skulle få vekk is, snø og tette stikkrenner i dag.

Copyright: Strikkekjerring

Jeg var så vidt ute og tok noen bilder av været, men måtte bare kjappe meg inn i bilen igjen.

Det blåste så mye at det var vanskelig å holde seg på beina.

Copyright: Strikkekjerring

Men tross alt foretrekker jeg å være på landeveien på slike dager, så det var greit å ikke skulle mer enn bare et kort stykke med ferga i dag.

Nå er vi kommet oss hjem igjen og jeg skal straks i gang med middag til arbeidsfolkene og kakebaking, så jeg er bare en snartur hjemme og skifter av glitter og stas til litt andre arbeidsklær.

 

HA EN NYDELIG MANDAGSKVELD!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM:Strikkekjerring.blogg.no

 

 

18 kommentarer
    1. Fantastisk herlig dansing 🙂 Så fin sving i skjørtet 🙂 Jeg legger link inn til deg på det innlegget som jeg akkurat GJENPOSTET fra i går 🙂

      1. Takk for det.🤗
        Det var godt med en liten svingom i dette skjørtet.💃🤩
        En fin kveld ønskes deg.🥰

      1. Skjørtet passer absolutt til dansing.💃🤩
        Det skal visst bli voldsomt med nedbør fra i morgen kveld.😲 Heldigvis begynner noe av isen å smelte.🤗

    2. Fantastisk dans og herlig klær….Med glitter og stjerner og musikermannen err nok glad han han kan stille i dette
      antrekket og ikke skjorte og slips og dressjakke.
      Det været ja, det er virkelig i slaget hos dere nå…Så glimt på Dagsrevyen også..jeg hadde ikke turt å gå ut av bilen…
      Men dere er mer vant til være en oss..
      Kos deg med kvelden etter en god økt med boller og sang…🥰 Her var det nok mange glade vil jeg tro.

      1. Jo, han føler seg nok mer vel i dette enn i skjorte og dress.😅🌟
        Det verste med været i dag, var egentlig all isen som kom ned på veien. Det er fort gjort å skade både bil og folk.🥶

      1. Takk for det.😍💃
        Det ventes ny runde med mye nedbør og dårlig vær i kveld.🥶
        Vi får bare håpe at noe av isen på veiene smelter da.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg