Dagens tale – 17. Mai

Hipp, hipp, hurra!!🇳🇴🇳🇴

Endelig kan 17. Mai feires på tradisjonelt vis!

Copyright: Strikkekjerring

For 3 år siden holdt jeg 17. Mai-talen i bygda.

Her var Minstemann og jeg klare for å dra avgårde til 17. Maitoget på skolen hans.

Talen min var for stor til å lastes opp her, men du kan høre den her:

17. MAI-TALE

Den er nok litt utradisjonell, men for meg var den veldig viktig.

I dag har vi et langt program, så nå skal jeg i gang med dagen.

Jeg håper dere alle får en fantastisk dag rundt om i det hele land!

 

GRATULERER MED DAGEN!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

 

4 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen 🥰 Ja er det ikke flott at vi endelig kan feire nasjonaldagen på ordentlig etter 2 år med karantene. Håper dagen din har vært fin 😊

      1. Takk i lige så.🇳🇴
        Ja, vi trengte denne dagen nå og vi trenger å være takknemlige for at vi er så heldige å bo i ett fritt land.🇳🇴
        Håper dagen din også har vært fin.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg