Bunnys utfordring

Bunny har kommet med en utfordring til oss andre, så her er det bare å lese hvis du vil vite noen facts om meg.

Copyright: Strikkekjerring

Så her kommer det:

 

Ekteskap: 1 og er fremdeles gift

Skilsmisser: 0

Forlovelser: 1 med samme mann jeg er gift med

Barn: 3 gutter

Barnebarn: Dessverre ingen enda

Husdyr: 1 Dachsejente og 2 kattejenter

Operasjoner: 2

Tatoveringer: 0

Piercinger: 0, men 2 hull i hvert øre

Skutt med pistol: Nei, men har skutt med hagle og luftgevær

Sluttet i en jobb: Ja

Noen gang vært på TV: Ja, flere ganger

Vært på en øy: Ja visst

Kjørt på et rådyr: Nei, takk og lov!

Grått over noen: Ja

Blitt forelsket: Ja

Sett noen dø: Ja, har kjørt ambulanse

Vært i USA: Nei

Kjørt i ambulanse: Ja

Sunget karaoke: Ja

Kjørt utfor/slalom: Ja

Kjørt på vannski: Nei

Gått på skøyter: Ja

Har surfet: Nei, bare på nett

Kjørt MC: Nei, bare sittet på og det holder

Ridd på en hest: Ja

Nesten dødd: Nei

Trent på treningssenter: Ja

Kjørt i baksetet på en politibil: Nei

 

That´s it!

Copyright: Strikkekjerring

Denne fine paprikaplanten kjøpte jeg i Sverige i går.

Som du ser har den allerede 6 paprika som vokser seg store og fine.

Jeg har også kjøpt masse blomster som jeg skal plante ute i dag.

Været er litt overskyet, men det er 15 varmegrader likevel, så det er fin temperatur.

Ellers har vi som vanlig en hektisk dag med utleie av lydanlegg og røykmaskin og utleierommet skal gjøres ferdig i dag, håper jeg, men det er mulig vi ikke blir ferdig før i morgen.

Det er alltid vanskelig å planlegge dagene, siden det hele tiden oppstår noe som gjør at planene må endres.

I dag er det 1. Juni og sommeren er offisielt i gang.

 

HA EN STRÅLENDE SOMMERDAG!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

3 kommentarer
    1. Morsomt å lese svarene dine 😀 Mine havnet i kommentarfeltet hos Bunny.
      Wow, flotte paprika. Håper du får mye god paprika fra den planten!

      1. Ja, det er fint med slike utfordringer. Da blir man litt bedre kjent.🤗Ja, det ser lovende ut med paprikaplanten.🍀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg