Bulky vårjakke – Strikkeoppskrift

En litt tykk, chunky vårjakke som man bare kan slenge over skuldrene passer fint nå.

Litt for kaldt for å gå uten jakke enda her.

Flotte detaljer med fine fletter på ryggen er det også.

Tykt garn på tykke pinner = Fiks ferdig på no time!

Boleroen finnes i 2 forskjellige størrelser, XS/S og M/L.

Litt onesizestørrelse på denne, som en poncho nesten.

 

MØNSTER: CHATEAU

Denne er også fin på sommerkveldene når det begynner å bli litt småkjølig på armene i sommerkjolen.

Skulle gjerne hatt denne i flere farger, slik at jeg hadde en til enhver anledning.

 

Jeg bør helst gjøre ferdig litt prosjekter før jeg lar meg friste til å starte på et nytt.

Jeg er godt i gang med arm nr 2 på Stryta. Det går ganske kjapt unna, men det går betydelig saktere når alt skal samles på en pinne.

Musikermannen har snart fått på siste takplata på overbygget ute. Akkurat nå regner det ikke, så hvis han er heldig blir han ferdig før det starter å hølje ned igjen.

Disse 5 påskedagene skal vi bare ha åpent 2 dager. Vi har hatt åpent og vært på jobb hver eneste dag siden 12. mars, så det skal bli fint med 3 dager hvor vi kun skal være hjemme. Å holde åpent hver eneste dag i 4 uker, merkes.

 

Nå håper jeg at mange kan senke skuldrene og kose seg i påske med alle de tradisjoner som man pleier å ha. God mat, kvikk lunsj og appelsiner, langfredagsfjære, bål og pølser, turer og påskekrim.

Selv om ikke påska blir som vi er vant til, må vi gjøre det beste ut av det.

 

KOS DEG MASSE!!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg