Bodø/Glimt OG Manchester United

Varmmat og koldtbord er nå servert i konfirmasjonen og jeg har også bakt 2 kaker til konfirmanten.

Copyright: Strikkekjerring

Begge er marsipankaker med hjemmelaget bunn og fyll av syltetøy og vaniljekrem.

Marsipanen har jeg farget selv for å få rette fargen.

Copyright: Strikkekjerring

Glad var jeg for å få lov å lage Bodø/Glimt kake.

Helt rette fotballaget, spør du meg.

Hvor godt jeg enn planlegger så er det alltid hektisk siste timen på kjøkkenet før gjestene kommer.

Det er alltid mye som skal være ferdig samtidig.

Bilde av maten rakk jeg ikke å ta, dessverre.

Nå er det bare et par arbeidsfolk som skal ha middag før jeg kan ta kveld.

Da blir det beina høyt og strikking, for noe mer orker jeg ikke i dag, ha, ha…

 

NYT LØRDAGSKVELDEN!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

13 kommentarer
    1. Så fantastiske kaker, at du har fått til så sterke farger. Jeg har nok bare erfaring med konditorfarge, he, he.
      Det er vel fortjent med strikking og føttene på bordet etter en slik dag. Trodde konfirmasjonen var i morgen, men nå er du altså ferdig :).

      1. Jeg bruker sånne farger fra Cacas. De er helt supre.🤗Godt å være i mål og at jeg husket alt.😅Hjernen min tar av og til en liten time-out, så da er det bra med lister over det som skal gjøres.😅Ha en fin lørdagskveld.🌸

        1. Skal se etter de fargene, det er langt mindre kakebaking nå enn hva det var tidligere. Skjønner det er godt å være i mål og ikke det minste rart om du glemmer, hurra for lister og for lørdagskvelder. Takk, nyt kvelden :).

      1. Takk for det.🌸
        Er nok ingen konditor, men baker mange kaker.😅Det var nok en skikkelig fotballfest for konfirmanten som ble feiret.⚽️⚽️⚽️

    2. Nå har jeg endelig fått lest meg opp på de siste dagene hos deg.
      Lo godt av dine beskrivelser av musikermannen din 😄☺️
      Og dere to er jo et radarpar som får til mye. Blir helt sliten bare av å lese det jeg. 😉 Dere er flinke! God søndag. Klem🥰

      1. Ja, han er ikke helt god, så det er nok å skrive om der.😂
        En nydelig og batteriladende søndag ønskes deg.💐🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg