Bodø/Glimt Lue og votter – Gratis oppskrifter

Jeg overgir meg!

Copyright: Strikkekjerring

 

Innboksen min er smekkfull av alle som ønsker å få tilsendt oppskrift på Bodø/Glimt Votter og lue og jeg har etter beste evne prøvd å svare og sende til dere, men mengden er så enorm at jeg har rett og slett ikke timer nok i døgnet til å hjelpe dere alle.

Nettsiden er blitt borte, så derfor virker ikke linken, men jeg forsøker nå å legge Pdf-filene rett inn i innlegget her, slik at dere kan laste det ned selv.

Jeg håper det fungerer slik at alle som ønsker får strikket vottene og luene til cupfinalen i desember.

Jeg skulle gjerne sendt til dere alle, men jeg har rett og slett ikke sjans i havet!

Til det er mengden altfor stor!

Jeg kunne nok hatt 200 % stilling i flere uker fremover hvis jeg skulle rukket det før cupfinalen, he, he…

Så trykk på linkene under her, så kommer dere til mønstrene og tips gjerne andre som du vet er på utkikk etter denne oppskriften, slik at de kan finne det her.

 

Bodø-Glimt Lue oppskrift

Bodø-Glimt Votter oppskrift

 

Copyright: House of yarn

 

Masse lykke til med strikkingen!

 

HEIA BODØ/GLIMT!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg