Bodø/Glimt lue og votter – GRATIS mønster

Uansett om man er Bodø/Glimt fan eller ikke. Man kan ikke annet enn å bli søkk imponert over hvor godt det laget spiller. Både i Norge og i Europa.

I går kveld overbeviste de nok en gang med fantastisk spill i 7 kuldegrader og isende vind på Aspmyra.

Jeg kjente virkelig at jeg kunne hatt lyst til å kledd på dem votter og lue. Vil tro at de fleste mammahjerter tenkte det samme, he, he….

Det er jo blitt sånn at det ikke er bare vi som bor i Nordland som heier på Bodø/Glimt. Hele Norge gjør det, etter deres fantastiske prestasjoner, blant annet mot Roma nå i høst.

Derfor passer disse vottene og lua til svært mange nå.

Copyright: HOY

Gratis mønster: Bodø-Glimt Votter oppskrift

Garn: Mini Sterk

Pinner: 2.5 mm og 3 mm

Størrelse: One size

 

Dette må være den perfekte gaven til en fotballfan i år.

Vil tro det kommer til å ligge mange slike sett under juletreene rundt om.

Copyright: HOY

Jeg synes denne lua var kul, jeg.

Denne hadde vært fin å tredd nedover ørene på de blodrøde ørene til Bodø/Glimt spillerne i går.

 

Gratis mønster: Bodø-Glimt Lue oppskrift

Garn: Mini Sterk

Pinner: 2.5 mm og 3 mm

Størrelse: One size

 

I dag er det -8 grader, litt snø på bakken og stille og fint.

En herlig inngang til første adventshelga.

Jeg er i full gang på jobb med baking og i løpet av dagen skal juletreet pyntes.

I ettermiddag skal vi dra til mellomstemann på besøk og det må ikke minst handles inn til helga, både hjemme og privat.

Vi er også dyrepassere i helga. Eldstemann og kona er dratt en helgetur til Tromsø, så vi passer kattungen deres. Det er litt logistikk å passe på hvem som kan være sammen samtidig av våre 2 katter, valpen vår og kattungen deres. Litt kaos, men bare koselig.

Helga ellers består av jobb og litt juleforberedelser.

 

RIKTIG GOD ADVENTSHELG TIL DEG SOM BESØKER MEG!

71 kommentarer

Siste innlegg