Aures bluse – Norsk oppskrift og ny Strikkeveske!

I dag ble vi nesten skremt!

Det kom nemlig noe lyst på bakken. Jeg tror det heter SOL eller noe???

Det var borte like fort som det kom, men skarpt i øynene var det mens det varte.

Er litt usikker på om det kommer tilbake, eller ikke.

Mens vi venter og ser, sier datoen 21. april. Det betyr vår og klargjøring til sommeren, eller????

Har du sjekket sommergarderoben til den lille jenta di?

Denne blusen er et must i enhver jentes sommergarderobe!

Strikket i deilig Lille Lerke. Ikke for varmt og ikke for kaldt. Perfekt med andre ord.

 

MØNSTER: AURES BLUSE

Den strikkes nedenfra og opp og har en kjempefin i-cord avslutning i halsen.

 

I dag kan jeg vise fram strikkeveska jeg har sydd på bestilling.

Den er i dobbelt stoff og er vrangsydd. Mønster tegnet jeg på frihånd. Den ble ganske stor og romslig og det trengs når man skal ha med seg alt man trenger. Fin oppfordring om å holde avstand også. 🙂

I dag har mamma kommet på hytta og hun har hatt med seg symaskinen sin, så hun har hjulpet meg å sy unna masse bestillinger i dag! Herlig! Det går betydelig kjappere med 2 symaskiner enn en, he, he….

Og hva tror du dette bildet betyr???

JODA!!!!! JEG ER FERDIG MED Å VASKE RUNDT HELE HUSET!!!

For en herlig følelse å sette fra seg vaskebøtta nå i kveld. Alle rom er vasket og ryddet. Jeg har kun noen kasser med ting å gå gjennom som har stått på vaskerommet, men det tar jeg ikke i dag.

Feiringen blir i sitte litt ekstra lenge i sofakroken i kveld. TJOHEI!

Minstemann og musikermannen har funnet fram gummibåten, så de dro til vannet for å fiske. Tror nok musikermannen holder seg på land. Det er bare plass til en i båten og ikke liker han å fiske heller.

 

NÅ skal jeg strikke!

SO LONG!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg