APRILSNARR!!!

Dere har blitt lurt!

I innlegget mitt tidligere i dag, fortalte jeg at jeg skulle bli filmstjerne.

Du kan les om det HER

Jeg tenkte jeg hadde dratt spøken så langt at de fleste skjønte at det var bare tull, men mange gikk jammen 5 på!

Det er nok dessverre ikke mye som er sant der.

Det eneste som er sant er at vi får besøk av et amerikansk TV-team i juni som skal overnatte og spise hos oss.

Resten er bare oppspinn!

Jeg må takke så mye for veldig mange hyggelige meldinger og kommentarer i dag og det er svært hyggelig at dere ønsker meg lykke til og synes det er fint at jeg skal få dra rundt sammen med et amerikansk TV-team.

Jeg fikk nesten litt dårlig samvittighet  når jeg leste gjennom alt det hyggelige dere har tatt dere tid til å skrive til meg. Helt bortkastet.

Men det er altså bare en aprilsnarr!

Det hadde sikkert vært en fantastisk opplevelse hvis det hadde vært virkelighet, men det er det altså ikke.

Så hvis noen spør om du har blitt lurt i dag, så kan du definitivt svare JA!

 

EN FORTSATT FIN 1. APRIL ØNSKES DEG FRA EN SPØKEFULL STRIKKEKJERRING!!

 

Følg meg gjerne her: Strikkekjerring

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg