Aprilia – Gratis oppskrift

Hos oss har det regnet og blåst mye det siste døgnet.

Copyright: HOY

Vi begynner derfor å se litt barmark nå og første uka av februar er allerede gått.

Da kan vi begynne å se fremover mot vår og varmere og lysere dager.

Påska begynner også å nærme seg og da kan det jo være fint med en ny genser i spreke farger, kanskje??

Denne her synes jeg var rålekker!

Flotte farger og fint mønster og når den strikkes i Faerytale, blir den passe tykk også for en vårdag.

Genseren strikkes nedenfra og opp og med rundfelling har du heller ingen montering.

Du kan så klart bytte ut fargene og heller ha andre farger som du kanskje liker enda bedre.

Mønsteret er på norsk og det er bare å laste ned, helt gratis.

Copyright: HOY

 

MØNSTER: APRILIA

GARN: FAERYTALE

PINNER: 3.5 MM OG 4.5 MM

STØRRELSER: XXS-XXL

 

Her har det vært full fres fra tidlig i morgen.

I går kveld var vi kommet oss hjem fra jobb, men da begynte telefonen å ringe.

Ferga var innstilt på grunn av teknisk feil og da var det mange som trengte overnatting og mat.

Da var det bare å komme seg i bilen og dra tilbake på jobb.

Vi fikk innlosjert alle som trengte det og de fikk mat i kroppen før det ble kveld.

Nå har jeg vært i gang med baking og matlaging siden tidlig i morges, så om ikke lenge er kaféen åpen.

Været er fremdeles dårlig og ferga er enda innstilt, men den skal komme i gang i løpet av dagen.

Jeg har akkurat sett en båt som jeg vil tro har kommet med delene de trengte for å få motoren i gang igjen.

 

NYT TIRSDAGEN!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

6 kommentarer
      1. Ja, det ble det, men veldig fint å få inn litt ekstra til bedriften, så da er det bare å hive seg rundt.🤗👍🏻

    1. Oioi, for en dag dere hadde i går igjen. Tøft gjort å dra tilbake og åpne både for overnatting og mat. Men jammen meg ikke mye fritid for dere.
      Håper det blir litt roligere dag i dag. Har bakt eplekake jeg, og det var det jeg orket i dag 😉 Rart å kjenne hvor lite jeg orker mot tidligere. Da holdt jeg mer på som deg, med butikk, unger, diverse andre ting. Og nå orker jeg bare en brøkdel. Får skylde på alderen 😉 😀

      1. Det ble mye å gjøre og det ble det i dag også, siden det ble langt på dag før folk kom seg videre.
        Eplekake er kjempegodt og det er bra du bruker energien på slike fine gjøremål.🤩👌🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg