50 shades of grey – Strikkeoppskrift

Ute er det grått, macen er grå, sofaen er grå og sannelig er ikke strikketøyet også grått, he, he….

Buksa mi er jammen også grå i dag og hvis jeg titter rundt meg finner jeg enda flere grånyanser.

Begynner jammen å nærme seg 50 shades of grey her, ha, ha……

Grunnen til at strikketøyet er grått er fordi minstemann har valgt farge på sin nye genser.

Han ønsket seg nemlig Tykk Bestefargenser i grå Nepal. Mønsteret er laget av Strikkelisa og genseren strikkes nedenfra og opp i ett stykke. Me like!

 

MØNSTER: TYKK BESTEFARGENSER

Enkel, men veldig fin genser. Litt tykt garn og litt tykke pinner, så da går det fort å strikke.

Perfekt TV-strikk dette. Nå er det bare å strikke i vei til jeg kommer under ermene.

I dag har jeg bare vært en liten tur innom jobb for å pakke noen ordrer, men mesteparten av dagen blir brukt til hjemmeskole for minsten. Vi har nå matpause, før vi skal i gang med siste økt.

Etter det er det noen timer på jobb før jeg skal hjem og fortsette på i sortere det vi har på vaskerommet. Alt skal ut og vi skal sette inn nye hyller slik at det blir lettere å holde oversikt.

Det blir nok helgas i prosjekt i tillegg til jobb, men vi skal nok finne litt tid til å kose oss også. Minstemann er sliten etter mye pc-jobbing, så det var greit at den første uka bare var 3 skoledager.

 

ØNSKER DEG EN KJEMPEFIN HELG!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg