495 kr VS 1800 kr

American Dreams lookalike!

Min Amandagenser som har en garnkostnad på 495 kr tenker jeg ble like bra som en American Dreams genser til 1800 kr.

Copyright: Strikkekjerring

Her er min Amandagenser ferdig og det passet perfekt nå som sola kom fram.

Da kan den brukes til skjørt, shorts eller bukse, alt etter som.

Den klør ikke, så den kan brukes rett på kroppen.

Min er strikket i Myk Påfugl, som er garnet som er i oppskriften, men det er ikke noe problem å finne et billigere eller dyrere garn hvis man vil.

Copyright: Strikkekjerring

Skulle det være en dag det er litt kjøligere, kan man godt bruke en hvit bluse under denne.

Blåfargen synes jeg ble kjempefin til denne genseren og jeg kunne godt hatt den i flere farger også.

Den er kjempekjapp å strikke.

Jeg brukte litt i underkant av 5 nøster på 50 gram til denne og med tykke pinner, så er dette et kjapt prosjekt.

Copyright: Strikkekjerring

Litt stash som hårklipe eller hårbånd, så er antrekket komplett og ekstra stas er det å bruke noe man har laget selv.

Jeg kommer garantert til å bruke min genser mye både i sommer og høst.

Gratis mønster er det også på denne, så det er bare å laste ned, finne frem garn og begynne å strikke.

 

Mønster: Amandagenser

Garn: Myk Påfugl

Pinner: 7 mm og 9 mm

Størrelse: Denne er Small, men den kan fås i størrelser XXS-3XL

 

Copyright: Strikkekjerring

Endelig har vi fått sol fra blå himmel og det er også heeeeelt vindstille.

Finere kan man ikke få det.

Ikke er det 30 grader ute heller, men akkurat passe varmt.

Jeg håper dere har mulighet til å nyte dagen ute i det fri og at sola skinner overalt i dag.

 

NYYYYYT SOMMERLØRDAGEN!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

5 kommentarer
    1. Det var jo skikkelig billig også 🙂 Jeg har strikket gensere tidligere i f eks PUS. Myk og god, men ble over 1000 kr i garn 😮 Skal se etter Myk Påfugl, uansett om jeg strikker denne eller noe annet 🙂

      1. Garnet var veldig drøyt, så det gikk i underkant av 250 gram i en genser, så da ble det ikke så kostbart.🧶😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg