23-års Bryllupsdag

Hipp hipp hurra for oss i dag!

23-års bryllupsdag i dag, 10. juli.

Copyright: Johnsen & Schesvold

Det er en fin dag for å tenke over bryllupsdagen og alle årene både før og etter.

Musikermannen fikk ikke se kjolen før jeg kom opp kirkegulvet.

Copyright: Johnsen & Schesvold

Kjolen var passe når jeg prøvde den noen måneder før, men med stress og styr i forkant av bryllupet, hadde den blitt for stor da jeg skulle ta den på, men det fikk bare være.

Da fotografen fikk se kjolen, skulle han helst hatt oss i et større lokale slik at den hadde kommet til sin rett, men jeg var fornøyd jeg.

Copyright: Johnsen & Schesvold

De 2 eldste guttene våre var blitt 5 og 7 år da vi giftet oss, så de fikk være brudesvenner.

Yngstemann var ikke født og da han var liten var han skikkelig irritert fordi han ikke hadde fått være med i bryllupet.

Vi var veldig spente på hvordan det skulle gå i kirka.

Eldstemann var veldig seriøs og likte at ting skulle være på stell, mens nr 2. var litt mer løs i snippen og kunne finne på de rareste ting.

Copyright: Johnsen & Schesvold

Som dere ser, er det liv i blikket mellom disse 2.

Jeg elsker dette bildet!

Det gikk veldig bra i kirka.

De gikk pent og pyntelig opp kirkegangen og satt i trappa fremst mens vielsen pågikk.

Det skal sies at nr. 2 ble litt lei og satt og svingte med stokken sin, men ellers gikk det bra.

De var med under selskapet etterpå og da festen gikk mot slutten, var skjorten kommet utenpå buksen og de var så skitne at dere kan ikke tro det!

Klærne måtte vaskes og strykes på nytt på søndag, før vi dro til fotograf på mandag.

Copyright: Johnsen & Schesvold

23 års bryllupsdag høres veldig lenge ut.

2 år til Sølvbryllup.

Årene har gått utrulig fort!

Det har vært noen oppoverbakker, men motgang gjør sterk og livet er ikke for amatører.

Men aller mest har det vært nedoverbakker og bortoverbakker, med mye kjærlighet, latter og glede.

Jeg har vært utrolig heldig og hatt en mann som alltid står stødig, uansett hvor mye det stormer rundt ham.

Vi er så heldige at vi ikke bare bor i samme hus, men faktisk også jobber sammen og er både hverandres beste venner og kollegaer i tillegg til å være ektepar.

Det er ikke alle forunt å få oppleve det og ikke minst få det til å fungere.

Copyright: Johnsen & Schesvold

AMOR VINCIT OMNIA! <3

Kjærligheten overvinner alt. <3

Takk for fantastiske år!

Elsker deg mannen min! <3

Vi smekker i vei og går for GULL!!

 

NYT DAGEN SAMMEN MED DINE! <3

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

18 kommentarer

Siste innlegg