2000-års treet

Juhu!!!

Vi har SOL og SOMMER!!

Copyright: Strikkekjerring

Sjekk den knallblå himmelen, da dere!

Varmt og godt, så selv om jeg har mye innejobbing å gjøre, skal jeg ut og nyte sola senere i dag.

Copyright: Strikkekjerring

Dette her er 2000-års treet.

Da det var skole her, ble dette Lerketreet plantet i forbindelse med feiringen av det nye Milleniumet.

Det er nå blitt svært!

Copyright: Strikkekjerring

Havet er blikkstille i dag og det tegner til å bli en varm dag.

Jeg er i gang med brødbaking og kontorarbeid.

Andre strøk på det nye rommet skal males og rom skal vaskes.

Etter det skal gresset på campingen og teltplassen slås.

Gresset er blitt kjempelangt.

Hjemme fikk Musikermannen min kjære Rob-Roy igang i går.

Som vanlig var det et sted hvor det var brudd på linja, men det fikk Musikermannen fikset, så Rob-Roy har allerede gjort en kjempejobb.

En fantastisk investering, spør du meg.

Jeg har gresspollenallergi, så plenklipping er ikke det beste å gjøre, men må man, så må man.

Copyright: Strikkekjerring

Det er ikke bare gresset som vokser, men alt rundt i naturen spretter ut nå.

Naturen har bare ventet på litt varme og sol.

Vi får håpe vi får beholde godværet, lenge, lenge.

 

EN STRÅLENDE MANDAG ØNSKES I HELE LANDET!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

15 kommentarer
    1. så vakkert det var der ,driver dere campingplass ? hva heter den i såfall .
      Lerk er jeg glad i ,plantet et bittelite et i fjor ,ikke stort mer enn 20 cm høg men den overlevde vinteren og er grønn ,nå håper jeg den vokser fort den første tiden såpass att den titter opp av gresset

    2. Så flott å se at dere har godt og varmt vær der nord. <3 Nyt det i fulle drag,sier jeg bare. Vinteren der oppe ble i overkant lang for dere, så dette er bare så fortjent. Kos deg i sola! <3

      1. Ja, det er bare å nyte det så lenge det varer. Blir visst litt kjøligere utover i uka og regn til helga. Kanskje dere får sola tilbake da?☀️
        En fin mandag ønskes deg.🍀

    3. Jeg trodde først at det dreide seg om et tre som var 2000 år gammelt, men uansett stort og flott, ja 🙂 Varmt i trønderriket i dag også, men sola har gjemt seg. Ønsker dere mange finværsdager! ☀️

      1. Nei, 2000 år gammelt er det ikke, men vi kaller det bare 2000-års treet.🍀Håper virkelig vi klarer å holde på sola og varmen litt til. Det er virkelig deilig.☀️🤩☀️

    4. Så nydelig, blir helt glad av å se bildene dine. Mai er vakker og med sol på blir det bare fantastisk. Lerketreet har vokst bra på de 20 drøye åra. Morsom med et nåletre som feller nålene. 🙂

      1. Ja, det er spesielt med de Lerketrærne. Tror det trives veldig godt der det står. Det eneste jeg er litt redd for er at det skal komme en storm og knekke det på vinteren, men det har nå gått bra til nå, heldigvis.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg