2 Sjal – Gratis mønster

Nå strikker jeg Villmarksgenser i tykt garn, men når jeg er ferdig med den skal tykt garn legges bort for sommeren.

Da skal det strikkes litt mindre prosjekter i tynnere garn.

Copyright: Susan Hochstein

Dette sjalet her var det en artig konstruksjon på og er slett ikke vanskelig å strikke.

Her kan du finne fram de fine håndfargede hespene dine, eller la det være i 2 ensfargede garn.

Copyright: Susan Hochstein

 

Mønster: Starflake

Garn: Yarn Bee Authentic Hand-Dyed Tonal

Pinner: 3.75 mm

 

Copyright: Shoenicorn

Dette sjalet her er også nydelig og her kan du finne fram det fine Lacegarnet ditt.

Det er heller ikke vanskelig å strikke.

Sjal ser ofte mer komplisert ut enn det er, men det er ikke så kjekt hvis man gjør en feil å må rekke opp når det er et slikt mønster.

 

Mønster: Tchotchke

Garn: Tynt Lacegarn

Pinner. 3.25 mm, 3.5 mm, 3.75 mm

 

Vi er klare for en ny fin dag her i nord.

Det er litt overskyet nå, men det er lovet sol og varme utpå dagen.

Det er nok best at vi nyter det for i morgen er det meldt regn igjen.

Jeg ble ferdig med å plante blomster på jobb i går, men jeg har masse igjen som skal plantes her hjemme.

Jeg håper jeg rekker det, men det er mye annet også som skal gjøres i dag.

Musikermannen mener vi skal bli ferdige med overnattingsrommet i dag og da vil jeg tro det stemmer, hi, hi…

Det er bare å få kroppen igang og sette igang med dagens gjøremål.

 

HA EN BLOMSTRENDE JUNIDAG!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

9 kommentarer
      1. Sjal er så fint å bruke over sommerkjolen eller til å varme seg litt på sommerkveldene.🤩Vi får håpe vi får masse bruk for det i sommer.🌸☀️

    1. Fine sjal, det øverste så spetakulært ut. Kanskje jeg skal se inn på oppskrifta. Du har mye å stå i, tror du må ha noen ekstra gir :). Men veldig fint å få blomster i krukker. Det virker som dere har fullt belegg, så da er det blir godt å få ferdig rommet dere er i gang med. Ønsker deg en riktig god dag med et supert flyt. <3

      1. Ja, det øverste sjalet er litt spesielt. Jeg må kjappe meg å plante for i helga har det meldt regn og da er det ikke så fint å stå ute å plante. Ja, vi har full fart på overnattingen, så det er bra neste rom er ferdig snart.😅

      1. Det øverste er ikke vanskelig, men det ser komplisert ut.🤗
        Jeg likte godt konstruksjonen på det og st det er flere farger i det.🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg