VIP-konsert med U2!

Det skal jeg fortelle om, men aller først må jeg fortelle litt om dagen i går.

Copyright: Strikkekjerring

I går kveld fikk jeg festet trådene på et par Mariussokker i størrelse 37.

Mariussokkene er strikket i Viking Sportsragg og mønsteret kommer fra Mariusboka.

I bakgrunnen der ser du Temperaturteppet mitt, som jeg strikket for noen år siden.

I går kveld syntes jeg det var litt kjølig i stua, så da måtte jeg hente det fram og sitte under pleddet mens jeg festet trådene på sokkene.

Gårdagen ble en lang arbeidsdag med catering og full fart hele dagen.

Copyright: Strikkekjerring

Jeg var såvidt innom hjemme og spiste middag og sydde en gardinkappe jeg skal ha på det nye kjøkkenet.

Jeg sydde bare i sidene altså. Ikke hele kappen, nei.

Så rask er jeg ikke, hi, hi…

I dag skal jeg få hengt opp den nye gardinstanga og få gardinet på plass, så snart jeg får vasket vekk litt pussestøv fra veggen og vinduet.

Så bar det avgårde på jobb igjen og fortsatte med å lage mat og bake kaker til det ble rimelig sent på kveld.

Copyright: Strikkekjerring

Det passet seg sånn at Musikermannen og hans gode spillekollega hadde bestemt seg for å ta seg en øvingsøkt i går kveld mens jeg var der.

Så da var jeg så heldig at jeg fikk musikk til arbeidet og dermed fikk jeg min egen VIP-konsert med U2, Pink Floyd og mange, mange andre band.

Det er ikke så verst, hva??

Men det gjør jo at jeg får mer lyst til å danse enn å pynte og bake kaker, så jeg følte meg litt som Veslefrikk med fela som ble bundet til et tre mens kroppen gikk etter musikken.

Det var like før jeg fant fram langkosten og hev meg i dansingen, hi, hi…

Men jeg holdt meg i skinnet, så vidt det var.

Musikermannen hadde nok vært snar med å pakke ned gitaren hvis jeg hadde kommet dansende inn med langkosten vil jeg tro.

Men arbeidet går fortere unna med musikk, så det var kjekt med en ekslusiv VIP-konsert på tampen av arbeidsdagen.

Dagen i dag er ikke mindre travel, så det er bare å få fart på føttene hvis arbeidet skal bli gjort.

Det kommer garantert ingen andre å gjør det for meg, ha, ha…

 

NYT EN EKSKUSIV TORSDAG!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

 

16 kommentarer
    1. Ikke så værst med en slik konsert VIP ! 🙂

      Fine sokker og flotters marsipankake du lager 😀 Du er altmulig-kunstner det er helt sikkert 🙂 God torsdag til deg !

      1. Det var god timing kan man si.🤩😎
        Godt at ingen dager er like og man har nok å gjøre.🤗

    2. Jøss, egen VIP-konsert, gitt! Kun for deg 😀 Det må ha vært helt fantastisk 😊 Kan se for meg at det ble vanskelig å ikke gjøre arbeidet uten å gjøre det til rytmene i låtene 😀

    3. Det er herlig med musikk til arbeidet, og så live da…nesten som du hadde både U2 og Pink Floyd attmed deg. Håper du fikk gjort det du skulle og at du hang sammen da kvelden kom. Og så at du snart får tid til å slappe litt av også. God fredag til deg 🙂

      1. Jeg var heldig med timingen der.🤩
        Koselig med litt live musikk når man jobber.🤗 På søndag skal jeg faktisk ta en rolig dag( så vidt jeg vet)🥰

      1. Skikkelig kjekt å få høre på musikk man liker. U2 kunne jeg hørt på hele dagen.🤩🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg