Trenger du et sted å gjøre av nålene dine???

Er du av dem som stadig leter etter nåler og maskemarkører?

Vel, her har du svaret: En håndleddsnålepute.

Her kan du samle nålene og maskemarkørene dine og ha dem lett tilgjengelig på håndleddet når du trenger dem.

Jeg synes kanskje det ser litt utrygt ut, så husk hvertfall på å ta det av deg når du er ferdig og hold dem unna barna.

Jeg ser for meg at jeg kan komme til å glemme å ta det av og gå og vandre med det på og dermed klare å stikke meg.

Ellers er jo ideen god.

Jeg er uten tvil av dem som stadig leter etter nåler og maskemarkører.

Kanskje dette kunne være en fin ide til gave til en strikker?

Kjøp inn litt stasj som nåler og maskemarkører og fest på, så har du en smart gave.

Fint er det også å få brukt opp litt restegarn samtidig.

Mønsteret er gratis og franko, så det er bare å sette i gang!

 

MØNSTER: PANDEMIC WRISTER

 

Ryggen min svir etter nok en runde med rundvask.

Nå er det gjesterommet, slash treningsrommet som står for tur.

Der er det mange skap og en gammel veggseksjon full av alt mulig som må gås gjennom.

Treningsutstyret ble flyttet ut i uthuset til jul, siden storguttene var hjemme.

Nå skal det rigges om igjen og treningsutstyret skal på plass når rommet er ryddet og rundvasket.

Ute snør det og vi håper på at været skal bedre seg, slik at vi får tatt en liten tur på langfredagsfjæra.

Foreløpig ser det ikke lyst ut, men det kan jo hende det letter til i kveld.

 

Holder dere på tradisjonen med å gå langfredagsfjære hos deg???

Håper dere har det fint! Ha en fin langfredag!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg