Strak ut!

Sofaslitingen i går hjalp ikke det minste.

Tvert imot!

Copyright: Strikkekjerring

Jeg ligger strak ut med høy feber, snørr, hoste og fryktelig verk i ledd og muskler.

I går kveld var det så vondt i leddene at tårene trillet og det er ikke ofte det skjer.

Musikermannen er også blitt syk, men han har ikke høy feber, så han er litt mer oppegående enn meg foreløpig.

“Motoren” (skjoldbruskkjertelen) min virker ikke og jeg får stadig betennelser i kroppen, så når jeg får en vaksine eller blir syk, tar immunforsvaret mitt “full fyr” og jeg blir veldig dårlig.

+ at jeg har noen flere diagnoser, som gjør at jeg har et dårlig immunforsvar.

Derfor holder jeg meg alltid laaaaangt unna folk som jeg vet er syke.

 

Det betyr at ingen av oss har sjans om å gå på jobb og det er også strengt forbudt å jobbe på et kjøkken hvis man er syk.

Foreløpig er det bare negative koronatester på oss begge.

Minstemann kom hjem fra skolen med rennende nese og hoste denne uka og han har også testa negativt hver dag. Han er nå frisk, så det ser ut til at det kan være influens vi har fått, men man kan aldri være sikker.

Det florerer med covid rundt oss, så det er jo mer enn flaks at vi ikke har hatt det til nå, men det skal også sies at vi har vært veldig nøye med smittevern på jobb og vi har hatt svært få nærkontakter disse 2 årene og har holdt oss mye for oss selv når vi ikke har vært på jobb.

Jeg håper virkelig dette går over snart. Jeg er veldig dårlig på å ligge på sofaen.

Det får bli Netflix og alle de andre kanalene Musikermannen abonnerer på de neste dagene.

Hvis noen har gode serietips, tar jeg mer enn gjerne imot.

Jeg kan ikke tenke meg at det er noen kanaler vi mangler, he,he…

(Bortsett fra sportskanaler, for sport ser ikke Musikermannen på)

 

ØNSKER DERE ALLE EN STRÅLENDE FRISK SØNDAG!!

 

Følg meg gjerne her: Strikkekjerring

 

6 kommentarer
    1. Mulig dere allerede gjør det, men prøv å ta pinnen i halsen først og så i nesen. Det kan utgjøre forskjellen på positiv og negativ test. Det er også viktig å følge bruksanvisningen, da de varierer mellom de forskjellige merkene vi får utdelt.

      God bedring🥰

      1. Ja, vi har tatt i halsen først og så i nesen på alle testene, så mener vi har gjort det rett og etter bruksanvisningen.
        Vi får bare forsette å teste oss. Minstemann er frisk nå, men i verste fall får han korona når han kommer tilbake på skolen igjen etter vinterferien. Det går hardt på skolen og rundt oss nå.
        Takk så mye og ha en fin søndag! 🙂

    2. Huff da influensa eller korona… trasig er det uansett – når man blir så dårlig!! Det er ikke alle som får korona.. sånn er det bare… men dere får teste dere innimellom 😀 for mange har testet negativ flere ganger også brått var den jaggu meg positiv… Masse god bedring til dere!!!
      Jeg har en kategori som anbefaler filmer og serier og slikt om du stikker innom den 😀 Jeg elsker serier!

      1. Ja, foreløpig er det influensa. Bare negative tester så langt.
        Jeg skal titte innom og se om det er noen serier vi ikke har sett.
        En fin ny uke ønskes deg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg