Spørsmål & Svar

Som jeg fortalte i går, hadde utfordringen til Bunny gått meg hus forbi,

men NÅ har jeg fått den med meg, så her kommer spørsmål og svar fra meg.

Copyright: Strikkekjerring

 

UTE ELLER INNE?

Definitivt UTE! Det skulle man kanskje ikke tro, siden jobben min først og fremt er inne.

Jeg elsker å være ute og gå på tur, arbeide ute med hus og heim, vedsaging og sanking av planter og bær.

Ute på havet liker jeg også svært godt å være.

Jeg liker meg inne også, men definitivt best ute.

VARMT ELLER KALDT?

Jeg er en frossenpinn, så jeg liker best varme.

Samtidig liker jeg veldig godt å gå på ski og la frosten rive i ansiktet og jeg synes til og med det er forfriskende med en skikkelig storm og sjøsprøyt i ansiktet, så det blir vel litt ja, takk! begge deler.

NATT ELLER DAG?

Uten tvil! DAG!

Jeg er et A-menneske og liker å komme meg opp om morgenen og få ting gjort.

Jeg har aldri vært et menneske som har sovet bort dagen og vært dronning om natta.

Selv ikke som ungdom.

Det betyr ikke at jeg ikke ta meg en fest i blant og hvis noen skulle by meg med på en midnattsoltur og være oppe om natta. DA er jeg med! 🙂

GJEST ELLER VERT?

Jobben min består i å være vertskap, både i det daglige og som vert når det arrangeres selskap hos oss.

Hjemme liker jeg også å ha gjester.

Det er mye sjeldnere at jeg er gjest, men det er også svært hyggelig.

Så her blir det nok også, litt begge deler.

HUS ELLER LEILIGHET?

Hus! Jeg hadde blitt gal hvis noen hadde plassert meg i en leilighet!

Jeg har stadig nye prosjekter på gang med hus og heim, både inne og ute og det hadde vært grusomt for meg å skulle bodd i en leilighet.

Jeg må ha stor tomt og fri tilgang til fjellet og havet og kunne gå ut og bråke eller arbeide med det jeg måtte ha lyst til, uten å måtte tenke på hva naboene måtte mene om det.

Musikermannen er helt likedan. Han skrur traktor, starter saga, og klipper plenen når det passer oss.

HØYT ELLER LAVT?

Jeg er en person med beina godt planta på landjorda, selv om jeg er både høyt og lavt.

Jeg liker å gå tur i fjellet og i fjor sommer var vi på en fantastisk helikoptertur og jeg elsket det!

Fallskjermhopping er ikke noe for meg, men jeg står gjerne i stigen og maler hus eller snekrer.

Variasjon av høyt og lavt er perfekt for meg!

 

Da håper jeg du er blitt litt bedre kjent med meg. 🙂

Jeg utfordrer videre 3 stykker:

Mettejosteinsdatter

Damafranord

Frodith

 

Hos oss er dagen godt i gang.

Vi har overnattingsgjester som skal ha frokost 6.30 hver morgen og jeg har endelig klart å somla meg til å få bestilt time for å få nytt pass til hele gjengen.

22. april på Mo i Rana. Første ledige time i Bodø var 19. juli, så det var i meste laget lenge å vente.

I dag må det gjøres kontorarbeid og masse pakker skal hentes på posten.

Ute er det nydelig vær igjen, men svinkaldt! 10 minusgrader nå på morgenen!

Men tur med hunden skal det bli. Uansett!

 

ØNSKER DEG EN NYDELIG TIRSDAG!!

 

Følg meg gjerne her: Strikkekjerring

 

6 kommentarer
      1. Ja, det er ikke så dumt med de Spørsmål & Svar rundene. Jeg synes jeg blir bedre kjent med mennesket bak bloggen og man må tenke litt over hva man mener om ting og tang.😊
        Ønsker deg en flott tirsdag.🤗

      1. Ja, det synes jeg også. 🙂
        En fin måte å bli bedre kjent på.
        En super tirsdag ønskes deg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg