Snøretøfler – Norsk strikkeoppskrift

Tøfler er noe man aldri får nok av.

Disse med snøring var skikkelig tøffe!

Perfekt er det også at hele familien kan få, for her er det størrelser fra baby til herre.

Garnet er Fritidsgarn og her kan du nok også bruke Blåne eller for eksempel Troll.

 

MØNSTER: SNØRETØFLER

Her kan man jo kjøpe snorer og stoppere, eller man kan lage snorer selv.

Disse skal toves og jeg liker best å tove i tørketrommelen.

Disse er lagret og skal på pinnene mine etterhvert.

Først må jeg bli ferdig med Stryta. Jeg ble ferdig med ene armen i går kveld, så da er det bare å komme i gang med arm nr 2. Det blir nok ikke før i kveld.

Først skal jeg ta en runde og rydde kjøkkenet og etterpå skal jeg starte med rundvask i yttergangen.

Musikermannen er allerede kommet seg ut for å snekre videre på taket vi skal ha over boblebadet.

Siden det ble dårlig med ferie i fjor, kjøpte vi et lite fra Mspa i fjor sommer.

Nå er han i gang med å bygge et tak vi kan ha over, så kan vi kanskje bruke det en del utover våren.

På jobb i dag skal jeg sy luer som jeg fikk bestilling på i går og det blir nok en del matlaging også.

 

Håper du får en kjempefin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg