Siste par ut!

Etter litt stresstrikking, er endelig Bunny-sokkene til Musikermannen ferdige, akkurat når påska begynner.

Musikermannen skal på spillejobb og som seg hør og bør, må han jo utstyres med påskesokker når han skal på påskespilling.

Copyright: Strikkekjerring

Som musikere flest, elsker han oppmerksomhet, så det er ikke vanskelig å få ham til å posere, ha, ha…

Han synes det er så «vakkert» når ungjentene lager “Duck-face” med litt ekstra fillers i leppene, så han prøver seg på en aldri så liten positur han også.

Copyright: Strikkekjerring

Dette er 3. og siste par Bunnysokker for denne gag.

Det blir nok kanskje nærmere ett år til neste gang de kommer på pinnene.

Det er sinnsykt mye tråder å feste for ett par sokker, men de er så morsomme å strikke at det er verdt det.

Copyright: Strikkekjerring

 

Mønster: Dancing Bunny Socks

Garn: Sterk

Pinner: 3.5 mm

Størrelse: Herre str 46-47

 

Nå er det siste påskestrikk på meg for i år og andre ting skal på pinnene mine, tenker jeg.

Været startet veldig fint i morges og jeg var ute og tok bilde av en av kakene jeg har bakt i dag.

Copyright: Strikkekjerring

Denne heter Black Magic Påskekake og er en saftig sjokoladekake med sjokolademousse og påskeegg.

Nå har det skyet litt mer over, så hvis jeg skal rekke å gå tur med hunden før det kommer nedbør (regn eller snø?) må jeg kjappe meg.

Musikermannen kommer hjem litt senere i kveld, så da blir det sen middag i kveld, men det sies jo at fine folk spiser sent, så da er vi vel i den kategorien da???

 

ØNSKER DEG EN RIKTIG FIN PALMEAFTEN!!

 

Følg meg gjerne her: Strikkekjerring

 

9 kommentarer
      1. Hehe😂
        Ja, han er ikke vanskelig å be.🤣
        Sokkene ble fine og han ble fornøyd. Jeg er spent på om han viser de fram. Det skal du ikke se bort fra.😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg