September votter – Strikkeoppskrift

Fram med ullgarnet og pinner nr 3.5 mm og legg opp til et par Septembervotter!

Med 2 latviske fletter på vrangborden blir det fine detaljer på vottene.

Strikk dem i høstfarger eller dine egne favorittfarger.

Copyright: Veronica Forsberg

 

Nå kan du skinne om kapp med septembersola i nystrikkede Septembervotter og slippe å fryse på fingrene.

Copyright: Veronica Forsberg

 

Lekkert mønster på innsiden også.

 

MØNSTER: SEPTEMBER

STØRRELSE: VOKSEN

GARN: KAMPES 3-TRÅDS ULLGARN

PINNER: 3.5 MM

 

Endelig hjemme!

Det ble en lang dag på jobb i dag. Masse folk på slutten av dagen, så da ble det mye å rydde og vaske etterpå.Etter at vi hadde stengt, gjorde jeg ferdig en ekstra kakebestilling som kom inn i dag og kjørte ut med den.

I morgen drar musikermannen og minsten til Bodø på kamp, så jeg må være effektiv i morgen tidlig slik at jeg blir ferdig med alt. Kaker og brød skal bakes og gulvene skal vaskes.

Været har letnet etter at det har regnet en del i dag. Jeg har egentlig lyst å ta en tur ut å gå, men jeg må nok prioritere husarbeid og lage noe mat.

Resten av kvelden bør jeg absolutt slappe av litt og samle litt krefter og energi til en travel arbeidshelg.

Det er sikkert noe kjekt å se på TV, så da må det bli noen runder til på Capslua.

 

GOD FREDAGSKVELD!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg