Restegarnstøfler – Perfekt prosjekt!

Jeg har nettopp ryddet i garnlageret mitt og der finnes det masse kasser med restegarn.

Jeg elsker derfor mønster hvor jeg kan få brukt en del av det.

Jeg har en hel kasse med garn ala 100 meter per 50 gram, som passer til pinne 3.5 mm.

I dette mønsteret skal det brukes dobbelt garn. Hu hei! Da får restegarnet føtter å gå på og vi får varme tøfler som resultat.

Helt supert! Morsomt er det også at det blir melert og fint hvis man blander farger sammen.

 

MØNSTER: JAMMA SLIPPERS

Her er det også størrelser fra de aller minste små babyføtter til virkelig store pailabber!

I tillegg kan man pynte litt og bruke knapper, dusker eller sløyfer og bånd. Kanskje litt bling hvis du har?

Her er det bare fantasien som setter grenser.

 

Jeg er i full sving med brødbaking i dag. Det er en del som bestiller brød til påske.

Symaskinen skal også brukes. Nå har jeg sydd opp bestillingene på munnbind, så i dag skal jeg i gang og sy luer.

I ettermiddag er det siste innspurt med lekser som skal gjøres på hjemmeskolen med minsten og så skal jeg pynte til påske.

Jeg har funnet fram påskepynten. Jeg må bare vaske litt og stryke noen duker og gardiner.

Vi har også åpent noen timer for take-away bestillinger, så min dag er absolutt fylt opp.

I går var det sol og vårstemning, men i natt har det snødd på nytt, så brøytemannskapene er i full gang med sin jobb.

 

Håper du fikk litt inspirasjon til å ta restegarnet fatt.

LYKKE TIL OG HA EN FIN DAG!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg