Pass på rabattkodene!

Er det en ting du som strikker bør passe på, så er det når strikkedesignere legger ut en eller flere av mønstrene sine med rabattkoder som gir deg mønsteret gratis eller med rabatt.

Ofte er det i en gitt periode, så ikke vent for lenge.

Husk at du må lese nøye, slik at du får med eg hvilken kode som skal legges inn. Av og til kan det hende du ikke trenger å legge inn en kode, men da står det opplyst om det.

Det er viktig at du husker å legge inn koden før du trykker Checkout. Designeren refunderer sjelden beløpet hvis du har glemt å legge inn koden.

Akkurat nå kan du få mønsteret på dette herlige sjalet helt gratis, hvis du legger inn rabattkoden som står på siden til designeren.

Copyright: Crazy Clare

 

MØNSTER: OM (AUM) SHAWL

GARN: Schoppel-wolle eller Baby Pure Merino

PINNER: 3.25 MM

 

Her kan du gjerne bruke tynt sokkegarn, tynn merino eller annet garn du har lyst til. Du kan garantert bruke litt restegarn også.

Bare se hvor fine de blir i forskjellige farger.

Coppyright: Crazy Clare

 

Jeg har passet på å laste ned dette, men husk at koden bare gjelder ut dagen.

 

Søndager er den travleste dagen i uka hos oss og det blir det nok i dag også.

Jeg har laget ferdig Dronning Maud fromasjen, så nå må den få stå og stivne en stund.

Dagens middag blir Hawaiikoteletter med gulrot, poteter og en spennende saus med grønnsaker i.

Glutenfri til og med.

Jeg må også gjøre flere varebestillinger i dag, så søndagene er alltid travle. Litt roligere enn i sommer vil jeg tro, men det er enda en del som er ute og reiser og har ferie litt sent.

I kveld skal jeg strikke videre på det nye prosjektet jeg la opp til i går. Det blir spennende å se om det blir brukbart.

 

ØNSKER DEG EN RIKTIG FIN SØNDAG!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg