Påskestemning – Norsk strikkeoppskrift

I dag har vi skikkelig påskevær ute!

Endelig en dag uten regn og vind, men varmt er det ikke, så votter trengs.

Jeg fant disse flotte påskevottene. De skal strikkes i Sterk og da blir de passe tykke og varme.

 

MØNSTER: PÅSKESTEMNING

 

Flotte i oransje og sort, eller man kan kanskje gå for gule eller grønne votter?

De har også en liten latvisk flette, men den kan man velge bort hvis man vil.

Å strikke latvisk flette er ikke vanskelig, men det tar litt tid.

 

Jeg har brukt formiddagen til regnskap og skal nå ta en liten lunsjpause mens minsten er pålogget på Teams for språklig fordypning med læreren. Etterpå har han fått i oppgave i Fysisk aktivitet og helse å gå til nærmeste trimpost. Jeg skal være med og dokumentere at han har gått til posten.

Etterpå er det på jobb og lage mat noen timer før det er hjem og gjøre mer skolearbeid med minsten.

Hvis det blir litt tid igjen, skal jeg se om jeg finner kassene med påskepynt.

Pynter du til påske?

 

Håper været er såpass bra hos deg også at du kan få luftet deg litt.

Kos deg masse!

 

2 kommentarer
    1. Hei.
      Fine votter og mønster du legger ut men linken til disse vottene virker er ikke der. Finner ikke linken noen steder.
      Her hos oss er det ikke påskevær bare bakker og regn, men en kald vind.

      1. Takk skal du ha for at du sa fra. Jeg har lagt linken inn på nytt, så nå skal den fungere.
        Det ser ut til at det nå skyer over igjen her, så det ble kortvarig glede, men det var nå godt med sol så lenge det varte. Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg