Påskepose – Strikkeoppskrift

Har du barnebarn du har lyst til å overraske i påska?

Eller kanskje du har lyst til å lage noe morsomt til dine egne eller andres barn.

Disse påskeposene er jo kjempesøte og kan fylles med masse fint. Kanskje noe fint til påskeverkstedet, litt godteri, fargestifter eller noe annet fint.

 

MØNSTER: BUDDY BAGS

Her er det bare fantasien som setter grenser for hvordan man kan pynte og dekorere posene.

Disse posene kan brukes senere til mye forskjellig. Ha med i barnehagen til skiftetøyet, eller kosedyrene kan ligge i dem. Når vi nå ikke kan treffes, kan det ligge et kort i, som kan fortelle om at denne posen kan inneholde pysjen til neste overnattingstur.

 

Her har det snødd igjen i natt og det fortsetter å snø.

Dagens planer er litt vasking  og rydding her hjemme. Jeg skal også bake en Smashkake og lage Ost & Skinke kringle til i kveld. Litt bursdagfeiring blir det, selv om vi til vanlig ville hatt store deler av familien på besøk og jeg ville lagd mye mer mat og bakt mange kaker.

I stedet blir det litt roligere feiring, men koselig skal det bli uansett.

På jobb skal jeg prøve å gjøre ferdig en stor luebestilling og jeg vil tro det blir litt take-away bestillinger også.

I kveld skal jeg legge opp til første ermet på Stryta. Jeg må bare finne rette pinnene først.

 

Hva er dine planer for dagen?

Kos deg masse på den første dagen av påskeferien!

1 kommentar
    1. Så fine poser😀👍Hadde vært fint å få oppskrift. Har 3 barnebarn, to i barnehage, som jeg ikke får møtt denne påska. God påske🐣💐

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg