På tide å rydde litt??

Hmmm…. Helg og da er det kanskje på tide å rydde litt i garn og strikkepinner?

Så får muligens resten av familien plass i sofaen de også?

Jeg har tittet litt på tovede kurver som både kan være til pynt i stua og romme alt rotet mitt.

Disse synes jeg er kjempefine. Med håndtak er de lette å flytte på og de tar seg også godt ut i stua.

Copyright: Jenjoyce Design

 

MØNSTER: MAIYA`KMA

PINNER: 6.5 MM

GARN: KNIT PICKS WOOL OF THE ANDES holdt dobbelt, eller tilsvarende ullgarn

Disse her kan brukes til veldig mye annet også: Håndklær på badet, vottene og luene i gangen, bøker og blad og mye annet som ligger og slenger.

 

I dag har det vært baking og matlaging absolutt hele arbeidsdagen.

Jeg har bakt en stor ladning horn, 2 sukkerbrød, 1 Islandskake og 1 ostekake.

Vi måtte også handle inn matvarer til helga, lage opp coleslaw og alt annet som må gjøres klart av mat og vasking av kjøledisker og gulv. Enda er det en del som gjenstår, men det får vi ta i morgen tidlig før vi åpner.

 

Bløtkaka er klar! Bilde: Eget

 

Siden vi skal ha taco i kveld, tok jeg meg en tur ut å gå i finværet etter jobb.

Utrolig hvor fin sti det er midt i skogen. Det kan vi nok takke både 2- og 4-beinte for.

Bilde: Eget

Vakker utsikt er det alltid når man kommer opp.

Det er utrolig varmt og lummert i lufta og flyvemaurene hadde begynt å sette seg på de lyse steinene. Etter sikkert tegn på at det ikke er så lenge til det regner.

Nå skal jeg sette i gang med å rydde og lage mat til gjengen i huset.

Kanskje jeg finner fram strikkingen etterhvert også.

 

RIKTIG GOD HELG!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg