OH MY! For et nyyyyyyydelig seleskjørt! Norsk strikkeoppskrift!

Dåååån! For et helt nydelig seleskjørt! Til høstens selskaper eller til jul.

Copyright: ScandiKnit

 

Fy flate! Så lekkert!

Dette må jo være drømmen for ei lita jente.

Skjørtet fins i 2 varianter: 1 for strikkefasthet 22 m og 1 for strikkefasthet 27 m.

 

Copyright: ScandiKnit

 

Dette skjørtet er virkelig noe av det fineste jeg har sett på lenge. Enhver jente får lyst til å svinge seg i et så lekkert skjørt. Størrelsene er fra nyfødt opp til 11-12 år.

 

MØNSTER: SELEFINTSKJØRT

STØRRELSER: 0-3 MND-11/12 ÅR

GARN: MERINO EXTRA FINE ELLER BABY MERINO

PINNER: 2.5 MM ELLER 3.5 MM

 

Dette skjørtet er lagret til jeg finner en liten jente å strikke det til.

 

Nå regner det så ille at det er nesten ikke til å tro!

Det høljer ned og innimellom blåser det. Skikkelig innevær med telys, te og strikking.

Av og til er det godt å sitte inne og høre på vind og regn og kose seg inne.

Vi kom langt på rundvaskingen av det ene kjøkkenet i dag, så jeg tror jeg skal bli ferdig med det i morgen. Rundvask av kjøkken er mye jobb, men det skal bli godt å bli ferdig.

Jeg skal derfor ta en rolig kveld og bare kose meg under pleddet resten av dagen.

 

RIKTIG GOD STRIKKEKVELD!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg