Ooh La La!!!

Isabell Kraemer kommer stadig med noe nytt og spennende!

Denne lekre toppen strikkes i ett stykke. Du starter bak på skuldrene og strikker glattstrikk bak og hullmønster foran. Du kan velge om du vil ha kort eller lang arm.

Copyright: Isabell Kraemer

 

Størrelsene går fra 106.5 cm til 180 cm i 9 forskjellige størrelser.

Skikkelig lekkert mønster foran. Her kan du jo enkelt tilpasse lengden etter hvordan du vil ha den.

Copyright: Isabell Kraemer

Veldig fin med lange armer også. Hvis du tar en titt på siden hennes, kan du se veldig mange bilder av forskjellige modeller i mange farger og størrelser.

 

MØNSTER: OOH LA LA

GARN: Louise Robert Design Super Sock

PINNER: 3.25-3.5 MM

STRIKKEFASTHET: 24 MASKER

 

I dag var det godt å se kjente i dineren igjen. I sommer har det nesten bare vært fremmede å se på jobb. Det er hyggelig det også, men det er godt å vende tilbake til den mer vanlige driften igjen, hvis man kan si det i disse dager. Det gikk unna på kakene i disken.

Jeg dro rett fra jobb for å hente minstemann på fotballkampen. Jeg fikk med meg de 10 siste minuttene. Heldigvis begynte det ikke å regne skikkelig før etter at vi var kommet hjem.

I ettermiddag fikk jeg en strikkeide i hodet og da er det bra jeg har en del garn å ta av, he, he…

Da var det bare å ta en runde inn på hobbyrommet og finne garn og pinner, så nå er jeg i gang med et nytt prosjekt. Om det blir bra eller jeg bare må rekke opp igjen, vil tiden vise.

I kveld har jeg laget hjemmelaget pizza. Det er det lenge siden vi har hatt.

Vi fant en sesong svensk krim vi ikke hadde sett før, så nå fant vi noe nytt å se.

Jeg syns egentlig TV-underholdningen i helgene er heller dårlig. Det kommer seg vel kanskje utover høsten. Det er nok ikke så enkelt å produsere nye program i disse tider vil jeg tro.

 

Nå blir det føttene opp og lade seg opp til en travel søndag.

 

GOOOOD LØRDAGSKVELD!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg