Oh Deer! – Norsk strikkeoppskrift på tøfler

Her begynner det å bli kjøligere altså!

I morges var det bare 8 grader da vi stod opp, så nå trenger jeg å ta en titt g se om det trengs sokker og tøfler hos oss.

Gurimalla har designet disse lekre rådyrtøflene. Kjappe å strikke og gode å ta på seg på morgenen når det er litt kjølig.

Copyright: Gurimalla Design

 

Her kan du også få brukt opp litt restegarn, hvis du skulle være så heldig at du har noe liggende, he, he….

Copyright: Gurimalla Design

 

Lekkert mønster på hælen også.

 

MØNSTER: DEER SLIPPERS

GARN: Viking Sportsragg

PINNER: 3-4 mm

STØRRELSE: 36-42

 

Mandag og en ny, travel uke ligger foran oss.

I dag skal jeg få gjort unna litt på kontoret og pakke garn og sende i posten.

Vi har også 2 rom som skal vaskes og klargjøres for nye gjester.

Dagen startet med at det ringte noen arbeidsfolk som skal ha levert middag som catering fra i dag og litt over en uke framover, så det blir middagslaging i dag også. Som oftest har man ikke god tid på seg til slike oppdrag, så det er bare å hoppe i det.

I ettermiddag skal jeg på styremøte i Husflidslaget og planlegge høstens aktiviteter. Minstemann skal også kjøres på fotballtrening og lekser skal gjøres.

Ingen fare for at det skal bli mye lediggang i dag heller, ha, ha….

Men litt strikking i kveld, må det bli tid til.

Når jeg kommer hjem fra møte, skal jeg hvertfall få med meg Sommerhytta.

 

ØNSKER DEG EN RIKTIG FIN, NY UKE!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg