Ny vårtopp? – Gratis oppskrift

God morgen!

Det har snødd igjen i natt og Musikermannen vet ikke hvor han skal gjøre av all snøen som skal brøytes bort.

Det verste er at det har meldt mer snø utover dagen.

Vi begynner virkelig å lengte etter vår nå.

I trass sitter jeg og leter etter strikkeprosjekter i tynt garn og med korte ermer, hi, hi….

Copyright: Expression Fiber Arts

Denne her er bare helt nydelig og jeg har kjappet meg å laste den ned gratis.

Det kan du også gjøre, hvis du kjapper deg. Den er gratis i en begrenset periode.

Copyright: Expression Fiber Arts

Se de fine detaljene på denne.

De farger også det lekre garnet som er brukt her, eller kanskje du har noe fint flerfarget sokkegarn liggende som kan passe, sammen med et annet tynt lace-garn.

Copyright: Expression Fiber Arts

 

Mønster: Bordeaux Nights

Garn: Expression Fiber Arts Oasis Camel Silk Light Fingering og Expression Fiber Arts Alpaca Silk Lace

Pinner: 3.75 mm og krok 2.25 mm

Størrelser: XS-5XL

Strikkefasthet: 24 m = 10 cm

 

I dag er det lørdagskafe, så jeg er i gang med baking.

Musikermannen er dratt avgårde for å kjøpe mer diesel til traktoren. Det har gått med uante mengder diesel denne vinteren. Det har meldt regn i morgen, så da blir det nok et føre uten like etter veiene.

Her i nord starter vinterferien denne helga. Vi får se om vi kan ta oss en bytur i begynnelsen av neste uke.

Minstemann vokser ut av alt han eier og har, så han trenger litt nytt.

I morgen er det Fastelavnssøndag, så da må jeg bake Fastelavnsboller.

Koronaen herjer kraftig i nærområdet nå, så jeg er litt spent på hvor mange som er friske og orker å dra å dra på kafe i dette været. Jeg har uansett nok å gjøre. Jeg kommer aldri til endes på To do-lista mi, he, he…

 

JEG ØNSKER DEG EN RIKTIG FIN LØRDAG!!

 

Følg meg gjerne her: Strikkekjerring

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg