Ny Restegarnsmatte

Nå nærmer det seg innspurten på det nye overnattingsrommet, så da er det bra at den nye Restegarnsmatta er ferdig.

Copyright: Strikkekjerring

Det er mamma som har heklet denne og nå er den klar til bruk.

Jeg har fått betydelig mindre restegarn i kassene mine og her måtte jeg spe på med litt nytt garn også for å få nok av den rette fargen.

Copyright: Strikkekjerring

Matta er heklet på krok nr 10 og her er det lagt flere tråder samtidig for å få den tykk nok til å være fin på gulvet.

Jeg har garn nok til flere matter, men da blir det i andre farger enn denne.

Copyright: Strikkekjerring

Hvis du har mye restegarn, så er dette en fin måte å bli kvitt det på.

Veldig kjapt og det går med mye garn i hver matte.

I dag skal jeg skru og montere møbler, vaske rundt og henge opp gardiner på det nye overnattingsrommet.

Musikermannen skal montere TV, kjøleskap og fikse internett,

så skal rommet være klart til bruk.

Det trengs, for i neste uke må alle rommene være klare for da kommer det enda flere som skal bo der en stund.

Pinsehelg er det jammen også nå og litt ekstra fri for Minstemann fra skolen.

Det er siste innspurt nå disse ukene før han er ferdig på skolen og skal rett i sommerjobb.

 

ØNSKER DEG EN FARGERIK FREDAG!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

5 kommentarer
      1. Jeg har ikke gjort det, men det hadde sikkert vært lurt med antiskli under matten. En flott start på pinsehelga ønskes deg.🤗

      1. Ja, den blir ganske tung etterhvert.😅
        Vi har vært heldige og hatt nok en fin sommerdag her i nord, men nå er det visst over i kveld.☀️🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg