Ny Bandbuss?

I går kveld kom vi fram til Namsos, som var bestemmelsesstedet på blåturen.🤗

Copyright: Strikkekjerring

Jeg kjørte til Rock City og Musikermannen ble fra seg av glede da han så Bandbussen til Prudence og lurte på om vi kunne kjøpe den?

Ikke tale om!

Han hadde stjerner i blikket der han stod, men jeg tenker at hvis den bussen der hadde kunnet snakke, hadde vi nok fått hørt mange ville historier.

What happens in Vegas,

stays in Vegas.🕺🏻🎸🥁

Copyright: Strikkekjerring

Jeg hadde håpet at vi skulle fått tatt oss en tur inn og sett på Rockemuseumet og det hadde Musikermannen også, så han durte inn døra og spurte, men det viste seg at de holdt på med ombygging og hadde bare åpent for omvisning med guide kl 12 og 14, så det ble ikke denne gang.

En litt slukøret Musikermann måtte bare sette seg inn i bilen igjen, men jeg hadde noe mer spennende å vise ham.

Han skravla i vei om hvor skuffet han var og dette måtte altså være tidenes verste Blåtur.

Langt hjemmefra var vi også og han ville bare vite hvor jeg hadde tenkt at vi skulle sove i natt?!!

Jeg tenker den bandbussen til Prudence hadde sett sine beste dager og kjørekomforten er neppe den beste, så en liten oppgradering kan være på sin plass.

Så da stoppet vi litt lenger bort og kjøpte denne her….

Copyright: Strikkekjerring

Da fikk pipa en annen lyd!

Nå er det en overlykkelig mann kan jeg si dere!

Bare så dere vet det:

Happy wife!

Happy life!

Det er oppskrytt!

En overlykkelig mann sikrer ro og fred i heimen.

Nå har vi overnattet på en rasteplass i nærheten av Nordlandsporten på tur hjem igjen.

Jeg har kjørt foran og holdt kontroll på hvor vi skulle kjøre fra Namsos, så vi ikke tulla oss bort.

Musikermannen hadde nemlig mer enn nok med å lære seg bilen å kjenne om han ikke skulle vite hvor vi var også.😅

Litt bilder av hvordan den ser ut inni.

Det kommer nok flere bilder etterhvert.🤗

Det er en Adria bobil og vi gleder oss masse til turer i denne.

Minstemann er hjemme og passer hunden til vi er hjemme igjen i dag.

Jeg må nok stoppe og handle en gave til ham.

Han har vært ute på tur med henne og dusjet henne da de kom hjem og har hatt mobilen på alarm kl 6.45 i morges for å stå opp med en tissetrengt dachs.

Pålitelig kar!🤗

Nå bærer det hjemover med oss igjen.

 

Ha en flott lørdag!☀️😊

12 kommentarer
      1. Du skal jammen ikke se bort fra det.😊👍🏻Jeg skal foreslå det for ham. Veldig godt forslag.🤗

    1. Wow… Gratulerer med nybilen 🤩 Ja skjønner godt at han ble lykkelig med den avslutninga på blåturen..etter DEN forhandlingsrunden, hihi.
      Yeppz, har endelig fått lest meg opp litt – og slenger også over et forsinka GRATULERER til mellomste glunten 😊🇧🇻
      Ha en flottersfin lørdag 😊🌞

      1. Tusen takk skal du ha.🤩
        Her får vi det nok fint.🥰
        Nå skal jeg inn og lese meg opp på hvor du har vært de siste par dagene.🤗

    2. Her har det skjedd mye, både lønnsforhandlinger og blåtur. Jeg leser og smiler bredt, sjøl om jeg skjønner at her har det vært både forhandlinger og utfordringer. Men enden på blåturen var virkelig i en liga for seg sjøl. Så nå gleder jeg meg til å lese om mange bobilturer. Riktig fin lørdag :).

      1. Her har det gått unna i en viss fart.🤗
        Godt å få gjort unna både lønnsforhandlinger og blåtur, så nå kan roen senke seg litt.😂😅
        Det blir nok mange fine turer i denne.🤗

      1. Ja, Musikermannen har ønsket seg det i 6 år.🤩👍🏻Den Prudencebussen haddd hvertfall veldig mange sitteplasser og masse sjarm og nostalgi.🥰

      1. Vi har hatt vogn før, men nå når ungene er blitt store, ser vi at det er mer praktisk med bobil.🥰Vi gleder oss til masse fine turer med denne.🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg