Mummitrollet for alle penga! – HELT gratis!

Jeg ELSKER Mummitrollet!

Det gjør musikermannen også og han har sett det meste av det som er kommet ut sammen med ungene opp gjennom årene. Han sier han gleder seg til han en dag blir bestefar slik at han med god samvittighet kan se Mummitrollet på nytt, he, he…

Her har jeg kommet over masse gratis mønstre med Mummifigurer på. HERLIG, ikke sant??

Copyright: Novita

MØNSTER: MUMINMAMMA

STØRRELSE: 34-42

GARN: NOVITA MUUMITALO

PINNER: 3-3.5 MM

Herlige Mummimamma på strømpene. Her kan du helt sikkert bruke et annet garn, hvis du ikke får tak i originalgarnet, Sterk for eksempel.

Copyright: Novita

MØNSTER: MUMINTROLL-KRAMKOMPIS

GARN: NOVITA MUUMITALO

STØRRELSE: 28 CM

PINNER: 3 MM

Hvem vil ikke ha en slik deilig Mummitrollkompis?

Perfekt for en som vil ha en god klemmevenn eller hvis du elsker Mummitrollet, kan du lage den til deg selv. <3

Copyright: Novita

MØNSTER: MUMIN-TROYA

GARN: NOVITA MUUMITALO

PINNER: 3.5-4 MM

STØRRELSE: 74-122 CM

Herlig genser med figurer stikkende opp fra lomma. Hjelp! Finnes den ikke til voksne? Joda, det gjør den, ser du. Du finner mønster til voksne HER

 

I dag er det et helt nyyyyydelig vær, men jeg er dessverre nødt til å bruke dagen inne på kontoret.

Egentlig har jeg bare såvidt fått kommet i gang og fått gjort unna noe på lista mi, men så fikk jeg ikke regnskapsprogrammet til å fungere, så nå må jeg vente på support.

I mens har jeg fått gjort unna en del annet kontorarbeid som stod på lista mi.

Jeg håper jeg også skal rekke å komme meg ut å male litt på uteserveringa i dag. Det skulle absolutt vært gjort nå når været er fint. Jeg skal både male rekkverk, dekket skal beises og vegger skal males. MYYYYE jobb med andre ord.

 

ØNSKER DEG EN NYDELIG TIRSDAG!!

 

6 kommentarer
      1. Du kan strikke det inn også, men da må du snurre trådene mye på baksiden. Det er ganske mye jobb.
        Det er også fort gjort at det kan bli litt stramt slik at sokken blir stram i leggen, så jeg synes det er best å sy maskesting.🤗🧶👍🏻

      1. Det ser ut til at mønsteret er fjernet dessverre.
        Kan kanskje ha noe med rettigheter å gjøre?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg