Morgenstjerne – Heeerlig strikkekofte!

Tror du sannelig ikke Järbo er kommet ut med en nydelig e-bok med mange knallfine mønstre?

Blant annet denne lekre kofta Wenche Roald har designet.

Den kan kjøpes som enkeltmønster også hvis du ikke vil ha e-boka.

Copyright: Wenche Roald

 

Så utrolig fin! Mønsteret er også i mange størrelser, fra XS til XXXXL.

Copyright: Wenche Roald

Mønsteret minner meg om de virkelig gode gamle mønstrene som man ser på bilder fra begynnelsen av 1900-tallet.Veldig artig variant med knappestolpene i fine striper.

 

MØNSTER: MORGENSTJÂRNA

GARN: Järbo 2 tr ull

PINNER: 2.5-3-3.5 MM

STRIKKEFASTHET: 24 m per 10 cm

 

Du slette tid for en mandag! Jeg fikk en del gjort på kontoret, men telefonen har også ringt i ett kjør i dag, så før arbeidsdagen var omme, hadde vi fått bestilling på catering av varmmat til 3 forskjellige steder i morgen og 2 kaker som også er bestilt. 2 av bestillingene er i flere dager, så allerede er uka godt fylt opp med gjøremål.

I ettermiddag har jeg vært på styremøte i Husflidslaget og planlagt høstens aktiviteter. Det meste blir jo litt amputert på grunn av restriksjonene, men litt skal vi klare å få til.

I morgen skal jeg tidlig opp og reise avgårde på legetime. Siden jeg skal ta blodprøver også fastende, må jeg smøre meg matpakke før jeg drar. Jeg håper det ikke blir noen forsinkelser, slik at jeg rekker ferga hjem. 2 av cateringene skal leveres allerede kl 11, så jeg har knapt med tid.

Men, nå blir det Sommerhytta og strikking!

 

TAKK FOR BESØKET!!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg