Marte Jumper – Gratis norsk strikkeoppskrift

En lekker jumper er fin å ha nå når høsten begynner å komme krypende på oss.

I natt var det bare 8 grader, så det begynner å merkes at det går mot høst.

Denne er strikket i Alpakka Wool, et garn jeg absolutt kan anbefale til gensere og kofter.

Resultatet blir veldig bra og det er et godt garn å strikke med.

Copyright: Du store Alpakka

Fargesammensetningen og fasongen på denne synes jeg er helt nydelig!

Copyright: Du store Alpakka

 

MØNSTER: MARTE JUMPER

GARN: ALPAKKA WOOL

PINNER: 2.5 OG 3 MM

STØRRELSER: XS-XL OVERVIDDE 82-115 CM

 

Hvis du ikke er så glad i blåfarger, har de også laget samme modell i andre farger.

Copyright: Du store Alpakka

Fine farger dette også.

 

Dagen i dag er litt mer overskyet, men det har ikke meldt regn, så jeg håper jeg får malt litt i dag også.

Men aller først er jeg nødt til å få regnskapsprogrammet opp og gå og få gjort unna en lang liste med kontorarbeid.

Jeg er godt i gang og har fått gjort unna noe på lista.

I går kveld ble jeg ferdig med første ermet til Tykk Bestefargenser, så i kveld skal jeg legge opp til erm nr.2.

Vi fikk flere nye overnattingsgjester i går kveld, så jeg har også noen rom som må vaskes i dag og nye som kommer i kveld som også skal ha middag og frokost i morgen tidlig. Nok å gjøre i dag også.

Jeg har også fått bestilt legetime i neste uke for nye blodprøver i forbindelse med stoffskiftet og andre prøver som ikke er innenfor normalverdier. Jeg er litt spent på om doseringen på Levaxinen er riktig. Jeg skulle egentlig vært og tatt nye prøver for 1.5 måned siden, men det har ikke vært sjans i havet om å ta flere timer fri på morgenen for å dra til legen og ta blodprøver fastende i sommer.

 

RIKTIG GOD ONSDAG!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg