Lekre blomstervotter – Norsk strikkeoppskrift :-)

Her er et veldig godt tips for de enslige nøstene dine.

Har du et nøste i 1 farge og 1 nøste i en annen farge som passer til pinne 3.5 mm, SÅ kan du strikke disse nydelige vottene! Jeg synes alltid det er vanskelig å finne prosjekter til de enslige nøstene. Det er liksom ikke nok til et prosjekt, men mønstervotter er en fin måte å få brukt opp disse nøstene på.

Copyright: Gurimalla Design

Veldig morsomt å strikke votter som er forskjellige, men pass nå endelig på hvor tommelen skal være!

Joda, jeg har gjort den feilen jeg også: Strikket 2 høyrevotter, altså.

Copyright: Gurimalla Design

 

MØNSTER: DIMIDIUS FLOS MITTENS

GARN: F. eks Merino Extra Fine fra Drops

PINNER: 3-3.5-4 MM

STØRRELSE: S-M-L

 

Supporten til regnskapsprogrammet var dessverre heller dårlig. Da den første ikke fikk til å hjelpe, skulle hun gi beskjed til en annen om å ringe, men den telefonen kom aldri, så jeg får prøve igjen i morgen tidlig.

På slutten av dagen fikk jeg begynt å male rekkverket til uteserveringa i stedet. Himmel og hav før jeg blir ferdig med å male flere strøk! Det er et tidkrevende arbeid å male rekkverk.

Til middag stekte vi et lass med pannekaker og plukket blåbær nok til å ha på pannekakene. Det er veldig kjekt å bare kunne gå rett utenfor huset og plukke blåbær. Med betasuppe til smakte det himmelsk! Været er også så fint at vi kunne spise ute.

Musikermannen og jeg har vært ute og saget ved og i kveld har vi utleid 3 rom, så vi må på jobb og ta i mot dem og forberede frokost til i morgen.

Men, jeg skal ta en liten pause først og se Sommerhytta. For oss som har holdt på med oppussing og bygging på jobben i flere år, er det alltid noen gode tips å fange opp i et slikt program.

 

ØNSKER DEG EN TRIVELIG TIRSDAGSKVELD!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg