Legger meg langflat!

I dag skal jeg starte dagen med en unnskyldning.

 

Copyright: Strikkekjerring

Først må jeg si at siden jeg driver egen bedrift, er det til tider høyt tempo og lange dager. Da er det sånn at en del ting som skjer rundt meg, går meg hus forbi og det er det som har skjedd nå!

 

I det siste har det vært mange innlegg fra meg om BUNNY- sokker.

Nå er det sånn at det fins en toppblogger som heter Bunny Trash og han har fått med seg sokkene mine. Bloggen hans finner du her: https://bunny.blogg.no/

 

Han har sågar laget et innlegg om det, som jeg slett ikke har fått med meg!

Når han så la en kommentar her i bloggen min, tok jeg det som en spøk, så jeg svarte litt flåsete tilbake.

I tillegg lå det en utfordring der som jeg HELLER ikke hadde fått med meg.

 

HUFF! Jeg gremmes og skjemmes!

Jeg er glad i å gi gaver og mange ganger lager jeg dem selv.

Men jeg liker å finne gaver som folk blir glad for og bruker.

Nå viser det seg at Bunny Trash ønsker seg BUNNY- sokker og det har gått meg hus forbi.

Strikkekjerring legger seg derfor langflat og ber Bunny Trash ydmykt om unnskyldning!

Kan du tilgi meg?

Det er noe som heter bedre sent enn aldri, så jeg håper du tilgir meg. Særlig hvis det kommer ett par BUNNY- sokker i posten som tort og svie for «misbruk» av navnet ditt?

 

HILSEN EN ANGRENDE SYNDER!❤️💙

Følg meg gjerne her: Strikkekjerringhttp://www.Facebook.com/strikkekjerring

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg