Langdag i uværet

Det blåser godt i dag.

Copyright: Strikkekjerring

Det ryker godt på fjorden når ferga stamper seg fram.

Da vi dro av gårde på møtet, haglet det faktisk!

Så da skjønner du at det også er ganske så kjølige temperaturer.

I dag har det vært en veldig lang dag på jobb.

Mens vi var på møtet ringte det flere som ville overnatte, så da vi kom hjem stod de klare utenfor døra og ventet.

Da var det å løpe inn og re flere senger i full fart.

Vi fikk ikke med oss hele møtet siden vi også har arbeidsfolk som skal ha mat, så da måtte vi forlate før det var ferdig.

I disse tider er det nesten umulig å dra noen steder siden det har kommet mange turister nå.

En del synes jo det er fint å feriere litt utenfor sesong og slippe kø mange steder.

Copyright: Strikkekjerring

Litt bistand med lyd kan vi hjelpe til med når vi likevel skal være tilstede.

Jeg kunne godt tenkt meg å fått med meg resten av møtet, men det er ikke like lett å få det til dessverre.

Nå er det bare en liten pust i bakken før det er kveld.

I morgen er det tidlig opp for å lage frokost og denne helga er det både en konfirmasjon hos oss og mange andre ting som skal skje.

Det blir uten tvil travelt.

Rockedronninga Tina Turner er død og i kveld skal jeg spille noen av sangene hennes til hennes ære.

For en dame!!

Jeg har sett filmen om hennes liv og har du ikke gjort det, bør du absolutt gjøre det.

Nå skal jeg avslutte for nå lyner og tordner det noe voldsomt her!!

 

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

 

4 kommentarer
      1. Filmen er helt fantastisk og vel verdt å se flere ganger i tillegg til konsertene hennes.🤩🥰

      1. Det blåser litt mindre, men det hagler svære hagl og hagemøbler og andre ting ligger strødd omkring.😨

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg