Kul genser – Rundvask og blodprøvesvar.

Skikkelig kul genser dette!

Den strikkes med dobbelt garn og man bytter ut det ene garnet med en ny farge underveis.

Lekre striper og artig mønster på armene.

Tykt garn, så det går kjapt unna!

Fin vårgenser dette.

Størrelsene er fra S til XL og den strikkes på pinne 6.5 mm.

 

MØNSTER: ALFA STRIPED TWEED PULLOVER

 

Jeremy Pangilinan Photography

Nøytale fine farger som går til det meste, eller man kan lage en genser i spreke farger hvis man vil.

 

Jeremy Pangilinan Photography

Jeg har fått svar på blodprøvene mine.

Legen ringte og var fornøyd med at alle stoffskifteprøvene mine var blitt betydelig bedre siden sist og jernlageret var også på vei opp. Gode nyheter! Nå skal jeg fortsette med samme dose Levaxin og skal til ny kontroll om 3 måneder.

Det var godt å høre at verdiene begynner å bedre seg.

 

Jeg holder fremdeles på med rundvasken hjemme. I morges startet jeg på badet, så nå er alt ferdig vasket der også. Det er godt å få gått gjennom og kastet gamle krukker med små rester av kremer og andre ting som har stått en stund.

Jeg har sortert alt, slik at det skal være lett å finne det man skal ha i skapene.

Nå skal jeg på jobb noen timer, før vi skal ha helt stengt i 2 dager. Det skal bli greit med en liten pause, etter at vi har hatt åpent hver eneste dag siden 12. mars.

Kanskje vi tar en ny runde med monopol i kveld?

Musikermannen mente han spilte seg fra gård og grunn i går kveld og det kan nok stemme, he, he….

Han og minsten pratet og tullet så mye at fokuset var nok ikke helt på spillet, så da var det åpen bane for meg, hi, hi..

Spiller dere spill for tiden?

Det er fin trening i både lesing og matte, så ikke så dumt å dra fram de gamle spillene.

 

HA EN RIKTIG FIN SKJÆRTORSDAG!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg