Karamella – Strikkeoppskrift

Virkelig et nydelig sjal, som ser vanskelig ut, men som egentlig er veldig lett.

Et virkelig flott sjal i mange nydelige farger.

Det strikkes sideveis i rillestrikk og bon-bons`ene strikkes i short-rows, så du trenger bare å kunne rettstrikk og snu strikketøyet. Her er et perfekt prosjekt for restegarnet eller hvis du har noe flott håndfarget garn.

Mønsteret er på svensk og engelsk.

 

MØNSTER: KARAMELLA

Nydelig u-form på sjalet.

Dagen i dag har gått rasende fort.

I morges startet jeg med å bake brød og Islandskake på jobb. På kontoret var det mye som måtte gjøres og jeg hadde mange ordrer å pakke og få avgårde på posten.

I dag var det mange innom og handlet, så det var veldig bra.

I løpet av dagen utviklet det seg en sinnsyk hodepine, så jeg har hatt et par timer på sofaen etter jobb. All rundvasken i det siste, merkes i nakken og skuldrene.

I går fikk vi opp boblebadet ute, så i kveld hadde minsten lyst til å prøve. Jeg fant en flaske eplegløgg i et av skapene jeg vasket på kjøkkenet, så den kokte jeg opp og vi tok med oss hvert sitt krus ut. Det er en spesiell følelse å sitte i det varme vannet mens det regner og er kjølig i luften.

 

Genseren til mannen er ferdig, så nå ligger Stryta til tørk på badegulvet.

Det er dermed klart for nytt prosjekt. Juhu!!!!

Alltid artig å legge opp til nytt prosjekt.

I morgen er det back in business med hjemmeskole til minsten, så der må vi legge en god plan.

Hverdagen er tilbake, men ikke slik vi kjenner den. Det blir spennende å se hvordan det blir de neste ukene.

Hvordan har dagen din vært?

Håper du har hatt en fin dag!

 

2 kommentarer
      1. Tror denne er morsom å strikke, så jeg har lagret den til senere, men akkurat nå synes jeg det er morsomt å strikke gensere. Minstemann har ønsket seg genser, så det blir nok det neste som skal på pinnene. Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg