JULe – Lille My

Jeg har tidligere strikket ett par av disse sokkene til en liten jente, men nå har jeg laget et par til en mye større jente.

Copyright: Strikkekjerring

Jeg synes de ble skikkelig julete og Lille My liker nok å feire jul hun også.

Her måtte jeg gjøre enda flere justeringer for å få sokkene store nok til en damestørrelse og da har vært strikket flere ganger, for å si det sånn, ha, ha…

De første ble slett ikke i passe størrelse, så da måtte det noen justeringer til.

Nissen dukket opp under fotoseansen ute i dag og jeg tror faktisk han har et riktig så godt øye til Lille My.

Synes ikke dere også det?

Men det spørs vel om han kan komme til å angre.

Lille My kan jo være ganske så ilsken til tider, så jeg vet ikke om hun er det beste kjerringemnet for nissen akkurat.

Copyright: Strikkekjerring

Sokkene er strikket i Mini Sterk og passer til en damestørrelse 37-38 i sko.

Jeg håper hun som får disse blir veldig fornøyd.

Jeg har forstått at hun er veldig glad i Lille My.

Som dere ser, er plenen vår full av rimfrost og slik er hele landskapet rundt her.

Vi har holdt på ute i mange timer i dag for å teste ut julebelysning og noe er allerede kommet opp.

Noe må kjøpes nytt siden det vi hadde ikke virker lenger, men kanskje Musikermannen klarer å få dem til med å lodde litt.

Vi får se hva han får til.

Hvis de kan fikses, slipper vi å kjøpe nye.

Dere skal få se bilder når alt er ferdig.

Jeg holder også på å bake litt og bilder og oppskrifter skal dere få i morgen når alt er ferdig.

Når jeg er ferdig med å bake, skal fredagsroen få lov til å senke seg og jeg skal legge opp til ett helt nytt prosjekt.

Det kan vel ikke bli en bedre måte å starte fredagskvelden på vel??

 

NYT FREDAGSKVELDEN!!

 

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring 

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg