Jolly, norsk strikkeoppskrift + Munnbind

Sjekk disse nydelige vårgenserene da!

Vakre farger som det bare lyser vår av.

Kanskje du har noen fine småjenter å strikke til?

Størrelsene er fra 6 mnd til 8 år, så her kan både lillesøster og storesøster få ny genser.

Norsk, gratis oppskrift, så det er bare å laste ned.

Garnet som brukes er Pima baby og du kan bruke Lerke også.

 

MØNSTER: JOLLY

Herlige bilder, hva?

De siste dagene har jeg sydd mange nye munnbind.

Disse er i barnestørrelse, er sydd av bomullstoff og er doble.

De har åpning for å legge inn mer stoff eller for eksempel et stykke av en støvsugerpose.

Dette er i damestørrelse. Det har vært mye diskutert om man skal bruke munnbind eller ikke, men nå har FHI kommet med nye retningslinjer angående bruk og hvordan de skal brukes.

https://www.fhi.no/nettpub/coronavirus/fakta/renhold-og-hygiene/

Disse er i herrestørrelse.

 

Jeg er fremdeles i vaskemodus, så i dag har jeg fått vasket ferdig loftstua. Begge fryserne er rimt av og gått gjennom, slik at alt av mat som er utgått på dato er kastet. Nå er hele andre etasje ferdig rundvasket og ryddet.

En deilig følelse! På jobb har vi hatt en del å gjøre i dag, så det er bra.

Garn skal pakkes og sendes, brød skal bakes og det skal lages mat som take-away.

Musikermannen og minsten er i full drift ute med byggeprosjektet sitt.

Minsten sagde ved i 3.5 time i går og har fått inn mye ved i vedskjulet.

Jeg får rydde kjøkkenet og se om jeg finner et nytt nøste Alafoss Lopi, så kan jeg fortsette ermestrikken på Stryta.

Håper du også har noe fint på pinnene dine.
Legg gjerne igjen et lite pip om bloggen din, så skal jeg styrte inn og se hva du lager.

Ha en riktig fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg