Jeg har fått en Blogg Award!

Herligste Gryende

deler i desember ut GryXen Awards til sine medbloggere.

Copyright: Gryende

Utdelingen er en “Fuck you” til Vixen-awards, som var ment å være en bloggerpris, men som har utviklet seg til å bli “anything but”.

Dette er sesong 2 av utdelingen og i år har jeg faktisk fått en pris!

Prisen er altså Honorable Mentions og du kan lese mer om den HER

Tusen, tusen takk til Gryende for prisen og ikke minst jobben du legger ned i utnevnelsene og de flotte Awardsene du lager!

Skikkelig fine priser er det!

Det er svært hyggelig å bli lagt merke til og hyggelig å få en fin pris av henne.

Aller viktigst er det likevel at noen ønsker å lese det jeg skriver, så i dag vil jeg takke mine fine blogglesere som er hovedgrunnen til at jeg nå for det meste ligger på Topp 10-lista i Norge og som er bakgrunnen til at jeg har fått utdelt denne prisen.

Så tusen takk til dere fine lesere og ikke minst mine fine bloggkollegaer som jeg føler jeg begynner å kjenne ganske så godt, selv om jeg ikke har møtt noen av dem enda.

(Men jeg kan jo ikke unngå å nevne BUNNY

som mener han har møtt meg “in real life”, men vi har bare ikke funnet ut når og hvor enda)

Copyright: Strikkekjerring

KJERRINGTANKER

hadde i går ett innlegg der hun fortalte at i følge gamle værspådommer så skal været fra 1. juledag og 12 dager fremover vis hvilket vær vi får de 12 neste månedene.

Da kan det se ut til at vi kommer til å få en snørik og kald januar, mens februaren kommer til å bli litt mildere, men også snørik. Gårdagen var det nesten vindstille, så da skal vi forhåpentligvis ikke få det vindfullt i januar,

Det er spennende med slike gamle værtegn, så her skal været følges nøye de neste dagene, så får vi se om det stemmer eller ikke.

Copyright: Strikkekjerring

Ut og gå må man, mellom ribbe, pinnekjøtt og annen deilig julemat.

Selv om det var ganske så kaldt i går, 7 minusgrader, var det godt og fint å komme seg ut.

Jeg måtte jo prøve ut den nye hodelykta jeg hadde fått i julegave av Musikermannen.

Den fungerte utmerket og er lett og fin å ha på.

Copyright: Strikkekjerring

Se den flotte, klare blåfargen på himmelen!

Vintervakkert og fint.

Jeg kan aldri bli lei av de fine værvariasjonene og de fantastiske fargene himmelen kan lage.

Selv når det for det meste er mørkt ute.

Copyright: Strikkekjerring

Selv skyene klarer å lage fine farger når det er nesten mørkt ute.

Brøyteskavlene åre er høye og jeg kan ikke huske at vi har hatt så mye snø til jul før.

Vanligvis kommer det ikke så mye snø før utpå vinteren og gjerne frem mot påske.

Men i år har altså vinteren gjort sitt inntog tidlig.

I dag har jeg lyst til å finne fram skiene og gå en tur.

Jeg nevnte det for Musikermannen til frokost i dag, men da så jeg panikken i øynene hans og jeg så at den nyheten kom litt plums på og at han febrilsk lette etter en god unnskyldning for å unnslippe.

Han kan ikke fordra å gå på ski, men jeg har foreslått at han kan bruke truger i stedet.

Han er noe tvilsom til det også ser jeg, så vi får se hva det blir til.

Tanken må nok modnes en stund.

Dessuten har han mye annet “viktig” å gjøre, he, he…..

Nå håper jeg dere alle har en rolig og fin julefeiring!

 

ØNSKER DEG EN NYDELIG 2. JULEDAG!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Så artig! Vel fortjent pris 😀👏 Gratulerer!

      Flotte vinterbilder ☺️
      Vi kan heller ikke huske at det har kommet så mye snø som har blitt liggende over jul.
      Nå er det meldt regn og vind i morra, men får håpe ikke alt regner bort 🙂
      Fortsatt god jul 🥰

      1. Det var veldig koselig å få pris.🤩🥰
        Her skal det virkelig regne både mye og lenge hvis det skal bli timt for snø.😅❄️
        Ønsker deg en fin 2. juledag🎄🎁🎅🏻

    2. Gratulerer med vel fortjent Gryxen Award! Så herlig! 😀
      Ser ut som en kraftig og flott hodelykt! 😀 Sikkert fin på skitur også 😉 Ha en super 2. juledag! 🥰

      1. Det var veldig koselig å få pris fra Gry.🥰
        Det er så kjekt med en skikkelig hodelykt og ikke minst når man går på ski.❄️⛷️
        Ønsker deg en fin 2. juledag!🎄🎅🏻

    3. Jeg listet meg på ishålken ned til Sats jeg, og trente. Her er det ikke julelatskap skal jeg love. Men SKI…nei, skjønner han der 😀 Her blir det indisk mat etterpå. Kylling Korma. Mmmmm deilig med ferie. 🙂 I morgen er det spådd sol her.. Vi får se 🙂

      1. Ja, huff!😨
        Hvis dere har den holmen jeg har sett på nyhetene, er det jo en ren treningsøkt bare å gå ut.😱🥶
        Spreke og flinke deg.🤩
        Jeg elsker å gå på ski, men rekker det altfor lite, dessverre.⛷️❄️⛷️

    4. Så gøy og så fortjent, gratulerer 🎉
      Endelig har romjulen kommet, som betyr at jeg nå kan bare nyte å kose meg resten av julen.
      Ønsker deg en fortsatt fin 2 juledag og romjul 🎅🤶

      1. Det var veldig hyggelig å få fin bloggpris.🤩
        Håper du koser deg skikkelig i romjula og tar deg tid til å gjøre alt du har lyst til.🤩
        Hold deg for all del unna all holka jeg ser dere har hos dere nå!😱🥶❄️

      1. Hehe…….❄️⛷️
        Vi har hvertfall fått rikelig med julesnø.😅
        Takk i lige så.🤗🤩
        Vi fikk delt pris du og jeg.
        Skulle nesten tatt en skål på det du!🍷🍻

    5. Trudde eg hadde kommentert om å bli bestemor. Ser ikkje sånn ut.
      Gratulerer så masse, det er en så fantastisk glede. Eg har 4 barnebarn, fra 38 år til 33 år. Så kom etterhvert 7 oldebarn, fra
      17 år til 6 år. Bra stor familie som eg er kjempeglad i. ❤️ Du har mye å,glede deg til.
      Her var kvitt på julafta. I går og idag forsvant den med regnet. Livsfarlige veger over heile Vestlandet…Østlandet og visst nok.
      Gratulerer med pris. Eg har ikkje greie på det der. Men en pris er en pris og du er vel unt. 🏆
      Fortsatt god julehelg. ⭐️🌟🌟⭐️

      1. Ååå, så koselig at du har så mange etterkommere.🥰🤩
        Både barnebarn og oldebarn.😍
        Ja, har sett på nyhetene at det er livsfarlig så glatt der sør.😨
        Da er det bare å holde seg innomhus.😱🥶
        Ha en fortsatt fin romjul.🎄🎅🏻🎁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg