Jeg har en PLAN!

Sa Egon Olsen… Og Strikkekjerring.

Copyright: Strikkekjerring

Jeg har ingen planer om å rane en bank, altså!

Selv om litt gull hadde vært kjekt å ha.

Nei, jeg kom jo på i dag, min arme tosk, at det slett ikke passer å opptre i julegenser og julekjole i januar.

Selv om jula jo varer helt til påske, får det nå være måte på.

Siden jeg slett ikke har tenkt på det før i dag og første konsert er førstkommende mandag, så vil det si at jeg har dårlig tid.

Veldig dårlig tid!

Her er det ikke bare å løpe på en butikk og handle noe og det er altfor sent å bestille noe på nett også.

Musikermannen har holdt helt stille og håpet nok at jeg hadde glemt det helt, slik at han skal slippe å bli utstaffert i et sceneantrekk han ikke liker.

Men der tok han feil!

Jeg kom på det!

Sent, men jeg jobber godt under press.

Nå har jeg begynt å lage en liten plan i hodet.

Jeg har symaskin, stoff og annet stash, så jeg har en liten plan om noe jeg kan lage, som ikke tar så altfor lang tid.

Om jeg får det til er en helt annen sak.

Det kan fort ende som i visa med han som var på sløyden.

Planene må kanskje nedgraderes og til slutt er det bare en spekefjøl som er blitt produsert.

Vi får se, men i kveld skal jeg tegne litt og se om jeg finner på noe lurt for hvordan det jeg tenker skal utføres med de midlene jeg har i hus.

Musikermannen er nok begynt å grue seg av redsel for hva jeg har tenkt å ikle ham.

Men har han satt bort ansvaret, så har han satt bort ansvaret!

Så det så!

Klart dere skal få se, men kjenner jeg meg selv rett, så klipper jeg av siste tråd mandag morgen, he, he…

 

HA EN KREATIV KVELD!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg