Jeg er blitt Gryxen Award-nominert! KORT TID igjen å stemme!!

Du hildrande du!

Copyright: Gry

Sanneligen min hatt er jeg ikke blitt nominert til Gryxenprisen!

I min sedvanlige Desembertravelhet, var snille Kari Engesvik så snill at hun gjorde meg oppmerksom på at jeg var nominert i kategorien DIY-blogger og nå er det altså bare noen få timer igjen til det hele er avgjort!

Derfor må nå slenge deg rundt og få fart på tastaturfingrene dine hvis du har lyst til å gi meg en stemme, for det hele er nemlig over klokken 23.30 i kveld!!

Du kan avgi stemme ved å legge igjen en kommentar

 

HER

eller ved å sende inn en mail å avgi din stemme til Strikkekjerring til:

[email protected]

 

Fristen er altså klokken 23.30 i kveld, så her er det ingen tid å miste altså, he, he…!!

Det gjelder bare 1 stemme fra hver person, så man kan ikke stemme flere ganger altså.

 

STEM I VEI!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg