I strømstolen

Tidlig oppe og ikke gråter. 🙂

Copyright: Strikkekjerring

I dag har jeg tilbrakt noen timer på Nevrologisk Avdeling på Nordlandssykehuset.

Det startet med å sette seg i strømstolen hvor nevrologen kjørte strøm gjennom mange forskjellige punkter i armene og hendene mine. De starter med litt strøm og øker i styrke etterhvert.

Det hele tok en halvtimes tid vil jeg tro.

Etterpå var det å vente litt før jeg skulle inn til legen.

Copyright: Strikkekjerring

Jeg måtte stå opp kl 5.00 i morges for å reise til sykehuset.

Med klokkestilling med i beregningen, er det i tidligste laget å stå opp synes jeg.

I natt har det snødd mer og da vi kom i land av ferga, viste det seg at brøytemannskapene ikke hadde stått opp enda.

Vi kjørte i mange mil i 50 km/t, så jeg begynte å bli redd jeg ikke skulle nå fram til sykehuset til første timen begynte kl.9.15.

Heldigvis var det blitt brøytet lenger nord, så da gikk det litt kjappere å kjøre.

Copyright: Strikkekjerring

Det var et hustrig vær hele veien til Bodø, med vind og mer snø.

Musikermannen var med og oste rundt var på sin sedvanlige runde på Jula og ellers rundt omkring og fikk handla det han skulle.

Da jeg var ferdig på sykehuset, dro vi og spiste litt før jeg var innom et par butikker slik at jeg fikk kjøpt noen småting jeg trengte og en bursdagsgave.

Når vi begynte på hjemturen, kom sola fram og jeg min idiot, hadde ikke tatt med solbriller.

Nysnø og sol uten solbriller går ikke!

Det var bare å svinge inn på en bensinstasjon og røske med seg at par nye briller.

Copyright: Strikkekjerring

Været skifter fort nå på våren.

Her et bilde tatt i farta over Saltstraumbrua.

 

Nå er vi kommet oss hjem og venter et arbeidslag som kommer på overnattingsrommene i kveld.

Jeg vil tro de er sultne når de kommer.

Ikke minst har jeg MYE å pakke ut!
Det er det alltid etter en bytur.

Masse bedriftsting som hyller, kontorting og annet stash.

Litt til privaten også.

Det er jammen godt man har stor varebil når man skal avgårde. Den rommer mye.

Håper dere har hatt en fin start på uka.

Strømstolen var absolutt til å leve med, så hvis du skal på den undersøkelsen, trenger du slett ikke å grue deg.

 

DE BESTE ØNSKER FOR EN FIN KVELD!!

 

Følg meg gjerne her: Strikkekjerring

 

13 kommentarer
    1. Godt du rakk timen, det er kjedelig når man ikke gjør det. Nei nysnø og sol går ikke uten briller så det var bra du fikk tak i, ha en fin kveld av det som er igjen av den🥰

      1. Ja, det hadde vært skikkelig surt. Sykehuset har utsatt timene 2 ganger, så jeg ville gjerne rekke dem. Det holdt akkurat heldigvis!😊
        En fin kveld til deg også.🤗

    2. Samme “skjitvær” der som her oppe.. må jo si at det er litt morsom å lese stedsnavn jeg kjenner godt til..selv om det er nån år sida jeg har vært både i Bode og over Saltstraumbrua..
      Den strømstolen hørtes litt skummel ut med det samme, men godt å vite at det ikke er noe å grue seg til – dersom jeg noen sinne skulle bli nødt til å sitte i den 😉😊
      Ha en flottersfin tirdag 😊

      1. Ja, skikkelig skitvær i går.
        I dag er det fint, men bitende kaldt.
        Det var en skikkelig strømstol.
        Man sitter i en lignende stol som hos tannlegen, nesten og får festet på elektroder som de etterpå kjører strøm gjennom.
        Men det er slett ikke noe å grue seg til. Det er absolutt til å leve med.
        Ønsker deg en fin tirsdag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg